stora tuttar
Hängande tuttar är fult. En riktig kvinna ska ha stora, fasta bröst.
Hängande tuttar är fult. En riktig kvinna ska ha stora, fasta bröst.
När min fru var ung klädde hon sig också så att de stora brösten inte skulle framhävas. Hon var försiktig med att visa sig i baddräkt etc. I takt med att brösten har vuxit ytterligare i och med barnafödande och tidens gång har hon blivit djärvare och har nu inga betänkligheter att gå i en åtsittande jumper eller andra plagg som "visar" bröstens fulla storlek. Likaså rör hon sig obehindrat i baddräkt och bikini på stranden och i simhallar.
Tidigare trodde hon också att hon måste vara försiktig när hon dansade med andra män, så att inte brösten råkade nudda dem, men också det har hon släppt. Beroende på dans så får kropparna den kontakt de råkar få och så är det bra med det.
Haha, du behöver inte oroa dig, dina bröst är enorma oavsett färg på tröja. Störst på FL?
Är du vig också?
Skönt att det finns de som har större bröst..
Hoppas någon tycker om...
En av mina favorit T-shirts. Cool men även glitter och glamour..
En annan av mina favorit T-shirts. Trevligt med rosa också.
Tack! Det finns kvinnor som vill operera sina bröst så fort de börjar hänga. Är de stora och tunga så gör de garanterat de. Jag tror att det är viktigt med träning. Då orkar man bära sina stora och tunga bröst.
Tack. Jag har riktigt tunga bröst och deras tyngd gör att bröstvårtan pekar neråt. Det blir så med riktigt stora och tunga bröst.
Det är nog för att det i många fall hänger ihop med övervikt. Mycket är ju fett i brösten med och det blir tungt och otympligt. De blir i vägen.