Inlägg från: Anonym (Lothar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lothar)

stora tuttar

mindaa skrev 2014-05-14 14:43:51 följande:

Hängande tuttar är fult. En riktig kvinna ska ha stora, fasta bröst.

Tvärtom, tyngd och häng är otroligt vackert!
  • Anonym (Lothar)
    Anonym (Man) skrev 2017-09-18 12:42:03 följande:

När min fru var ung klädde hon sig också så att de stora brösten inte skulle framhävas. Hon var försiktig med att visa sig i baddräkt etc. I takt med att brösten har vuxit ytterligare i och med barnafödande och tidens gång har hon blivit djärvare och har nu inga betänkligheter att gå i en åtsittande jumper eller andra plagg som "visar" bröstens fulla storlek. Likaså rör hon sig obehindrat i baddräkt och bikini på stranden och i simhallar.

Tidigare trodde hon också att hon måste vara försiktig när hon dansade med andra män, så att inte brösten råkade nudda dem, men också det har hon släppt. Beroende på dans så får kropparna den kontakt de råkar få och så är det bra med det. 

Fin historia och tack för att du delar med dig!
  • Anonym (Lothar)
    Anonym (mr18cm) skrev 2017-09-24 21:57:27 följande:

Haha, du behöver inte oroa dig, dina bröst är enorma oavsett färg på tröja. Störst på FL?

Är du vig också?

De är väldigt vackra men inte störst på FL.
  • Anonym (Lothar)
    Anonym (TW) skrev 2017-09-24 22:18:58 följande:

Skönt att det finns de som har större bröst..

Ja men dina är praktfulla. Riktigt stora bröst är helt enkelt spännande!
  • Anonym (Lothar)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-09-25 18:51:52 följande:

Hoppas någon tycker om...

Underbara bröst!
  • Anonym (Lothar)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-22 06:33:45 följande:

En av mina favorit T-shirts. Cool men även glitter och glamour..

Snyggt!
  • Anonym (Lothar)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-22 10:55:13 följande:

En annan av mina favorit T-shirts. Trevligt med rosa också.

Trevligt. Hoppas att din öppna attityd smittar av sig. Dessvärre många kvinnor med stor och tung byst som inte trivs med sin kropp.
  • Anonym (Lothar)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-22 14:12:45 följande:

Tack! Det finns kvinnor som vill operera sina bröst så fort de börjar hänga. Är de stora och tunga så gör de garanterat de. Jag tror att det är viktigt med träning. Då orkar man bära sina stora och tunga bröst.

Det är klokt av dig att stärka bål och rygg. Jag tycker att riktigt tunga bröst är det vackraste som finns. Särskilt när bröstvårtan pekar neråt.
  • Anonym (Lothar)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-22 15:46:58 följande:

Tack. Jag har riktigt tunga bröst och deras tyngd gör att bröstvårtan pekar neråt. Det blir så med riktigt stora och tunga bröst.

Det är så enastående vackert och önskar fler kvinnor med tunga bröst kunde ha din sköna inställning. Du är en förebild på flera sätt!
  • Anonym (Lothar)
    Anonym (Nja) skrev 2017-10-22 21:10:20 följande:

Det är nog för att det i många fall hänger ihop med övervikt. Mycket är ju fett i brösten med och det blir tungt och otympligt. De blir i vägen.

Nej jag tror inte övervikt är största problemet här.
Svar på tråden stora tuttar