Inlägg från: ostrobothnic |Visa alla inlägg
  • ostrobothnic

stora tuttar

Anonym (Anonym) skrev 2017-09-23 21:58:17 följande:

Tycker ni om dehär?

Dom sitter väldigt bra fast du är uppochner ;-P. Men allvarligt talas dom är stora och finna, gillas skarpt, eller kanske mjukt =)
  • ostrobothnic
    Anonym (Anonym) skrev 2017-09-24 00:54:18 följande:

50 år är de. PM är tyvärr inte aktuellt.

Är själv fascinerad av bröst. Nästan omöjligt låta bli att titta o beundra, trots att jag har själv.

Tänkte prova bjuda på en bild som jag själv skulle tyckt om att de. Att den blev upp o ner blev ju en överraskning. ????

Tack för trevliga kommentarer

Dom är helt ljuvliga oavsett hur gammal du är och med tanke på att du är 50 är dom fantastiska. Är en man som gillar att se bröst och beundrar dom så ett stort tack till ditt bidrag =)
  • ostrobothnic
    Anonym (TW) skrev 2017-09-24 15:54:31 följande:

Köpt en ny tröja idag. Den är väldigt rymlig och elastisk så mina H-kupa bröst också får plats i den utan problem.

De flesta tröjor är gjorda för kvinnor med B och C-kupa!

Så det är många fina tröjor som jag inte kan använda.

Dom fyller upp tröjan väl =). Finns inget sexigare än stora bröst i en vit tröja som följer figuren =).
  • ostrobothnic
    Anonym (TW) skrev 2017-09-25 00:23:33 följande:
    Jag är relativt vältränad och vig också, tar hand om min hälsa. Promenerar, simmar och går på gym. Tränar både styrka och kondition. Det är fascinerande med män och bröst, tycker jag..
    Fascinationen ligger i hur intresserade vi är av bröst, eller?
  • ostrobothnic
    Duppedu skrev 2018-06-10 12:02:37 följande:
    Har tyvärr inte solat topless i sommar, hehe
    Dom var riktigt fina =)
  • ostrobothnic
    älskamigmucho skrev 2019-02-23 16:00:30 följande:
    Har alltid haft stora bröst o älskar det... de är väldigt känsliga för beröring o gillar sug o nyp o ibland nypor i bröstvårtorna....
    Dom skulle vara nåt att leka med, gillar skarpt =)
Svar på tråden stora tuttar