Anonym (less) skrev 2014-05-22 17:19:29 följande:
nu har svarsbrevet gått iväg
han har ju inte talat om att det redan finns ett avtal på umgänge utan det har han undanhållit från sin jurist...
svaret lyder att vi har ingen anledning att frångå det avtal som redan finns och med tanke på att han inte haft umgänge på 6 år så är det ej för barnens bästa att köra på hans linje...
så nu kommer ju hans jurist sitta där som en fågelholk... får mig att skratta ilte...
hon vet ju inget
så nu kan vi vila på hanen medans hon har huvudbry...
vidare så ska vi anmäla familjerätten för dom vet redan allting och det är deras fel att det nu blir en tingsrättsförhandling...
allt dom behövde göra var att säga åt honom att det redan finns ett avtal som han vet...
men se det gjorde dom inte...
enhetschefen håller på att jaga mig och jag ska inte prata med henne för dom ska få en skrapa...
fan vad irriterad jag är...
1595 kr i timmen för att famijerätten inte hade lust att påminna honom om det som redan finns... som han aldrig utnyttjat... (okej jag betalar bara 20% men ändå) blir så jävla pisssur...
Ja de där 20% blev för mig 45000kr förra året och säker mer för honom. Jag ser inte HUR det ska kunna vara för barnens bästa??!! så less på skiten nu och det kommer att kosta lika mycket i år också som det ser ut nu... MEN jag hoppas TR den här gången dömer honom att betala alla kostnader.