Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

Rökare - se hit!

Vadå svårt att sluta?

Det är ju bara att sluta. Nån jävla pli på sig själv måste man ju ha!

• Anonym (Hmm)
    Anonym (AC) skrev 2014-05-11 16:20:08 följande:
    Det är inte bara att sluta, så enkelt är det inte. Jag har själv varit rökare, och vet vad jag pratar om. 
    Sorry men du har fel. Det är inte svårare än något annat i praktiken. Har själv både slutat röka och slutat snusa så jag vet! Men visst om man ska vara en mes och oansvarig ja då får man vara det. Men det är inte rätt att säga att det inte går.
  • Anonym (Hmm)

Kan ju dela med mig lite. Min mamma rökte när hon väntade mig, jag stannade i växten redan i magen och jag var väldigt liten ända upp till 10 års ålder. Som tur var fick jag aldrig några sjukdomar/allergier, men kunde lätt ha hänt. Så det är idiotiskt att röka helt enkelt!

• Anonym (Hmm)
    Anonym (High Maintenance) skrev 2014-05-11 19:28:36 följande:
    Det är väl ingen som sagt att det inte går? Förvånad
    Men att det kan vara svårt och att för vissa kan det vara svårare än för andra.

Nej kanske inte just här. Men har hört det förr.

Men du förstår väl att det bara är du som kan kontrollera det. Och det är bara du som tar upp den där ciggen och tänder på. Kan man bara undvika att köpa och röka cigaretterna, ja då fixar man det. Att man får abstinens och mår dåligt är liksom givet och något man kan klara av om man bara ger sig fan på det. Det som styr är psyket!
Svar på tråden Rökare - se hit!