• Ciliaja

Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014

Erika- håller med, likadant byxor,tights och leggings, har många i stl 62 som sitter jättehårt i midjan men passar på längden :( så tråkigt!

• Ciliaja

Amalian83- jösses vad hon växer fint din tjej :) man undrar när det ska stanna av lite, för i den här farten kan dom ju inte öka då är dom 12 kilo vid 6 månader :P

Men det är skönt, hellre för mycket än för lite :)

• Ciliaja
    trulle82 skrev 2014-08-18 10:44:05 följande:

Är det bara jag som har problem med att hon bara sover ca 30min i streck på dagarna? Väldigt frustrerande. Försöker att vagga och med nappen men det går inte. Hur gör ni?

Min sover 40 min Som en klocka. Tar jättelång tid att somna varje gång med för att hon blir övertrött. Fast hon sover bara 40 min i sträck på nätterna med. Fast då somnar hon om efter mat.
  • Ciliaja

Sienna har händerna i munnen hela dagarna typ. Å jag har fått börja ha dregel haklappar på henne. BVC sköterskan sa att det kan vara så flera månader innan första tanden

• Ciliaja

Stackars dom små som ska ta sprutor :(. Min ska ta om en vecka!

Nätterna är fortfarande ganska jobbiga. Hon vaknar en gång i timmen ungefär. Ibland sover hon två. På dagarna myser vi :) hon gillar leksaker med mycket färg och sitter gärna i babysittern om hon är mätt å pigg. Väldigt glad bebis, nöjd när de händer saker :)

• Ciliaja

I morgon är det 3 måmsdskontroll. Vikt å längd på era 3 månaders? :)

• Ciliaja

6350 och 60 lång. Så hon hade inte växt på längden. Fast det måste vart felmätning förra gången. Sprutorna var ingen höjdare!

Spännande å läsa vad era vägde :)

• Ciliaja

Min blev 3 månader igår och nu behöver jag inte kämpa med rapningen längre, antingen så klarar hon sig utan att rapas, om hon somnar vid bröstet, eller så fixar hon det själv . Skönt med tanke på att det tagit lång tid varje gång och jag var tvungen att väcka henne innan annars fick hon jätteont. :)

Lite sorgligt dock att tiden går så fort! Även om det är kul med framsteg och gladare bebis :)

• Ciliaja

Sienna sover katastrof dåligt. Vaknar en gång i timmen HELA nätterna. sover bara 30 min på dagarna om inte vagnen är i rullning. så det blir lite tid för mig och sambon tillsammans dessutom får jag inte mycket sömn. Hoppas det vänder snart!

The only thing worth stealing is a kiss from a sleeping child.
Svar på tråden Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014