Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014
Erika- håller med, likadant byxor,tights och leggings, har många i stl 62 som sitter jättehårt i midjan men passar på längden :( så tråkigt!
Erika- håller med, likadant byxor,tights och leggings, har många i stl 62 som sitter jättehårt i midjan men passar på längden :( så tråkigt!
Amalian83- jösses vad hon växer fint din tjej :) man undrar när det ska stanna av lite, för i den här farten kan dom ju inte öka då är dom 12 kilo vid 6 månader :P
Men det är skönt, hellre för mycket än för lite :)
Är det bara jag som har problem med att hon bara sover ca 30min i streck på dagarna? Väldigt frustrerande. Försöker att vagga och med nappen men det går inte. Hur gör ni?
Sienna har händerna i munnen hela dagarna typ. Å jag har fått börja ha dregel haklappar på henne. BVC sköterskan sa att det kan vara så flera månader innan första tanden
cecilialjungberg.wordpress.com
Jag skriver ibland :)
Stackars dom små som ska ta sprutor :(. Min ska ta om en vecka!
Nätterna är fortfarande ganska jobbiga. Hon vaknar en gång i timmen ungefär. Ibland sover hon två. På dagarna myser vi :) hon gillar leksaker med mycket färg och sitter gärna i babysittern om hon är mätt å pigg. Väldigt glad bebis, nöjd när de händer saker :)
I morgon är det 3 måmsdskontroll. Vikt å längd på era 3 månaders? :)
6350 och 60 lång. Så hon hade inte växt på längden. Fast det måste vart felmätning förra gången. Sprutorna var ingen höjdare!
Spännande å läsa vad era vägde :)
Min blev 3 månader igår och nu behöver jag inte kämpa med rapningen längre, antingen så klarar hon sig utan att rapas, om hon somnar vid bröstet, eller så fixar hon det själv . Skönt med tanke på att det tagit lång tid varje gång och jag var tvungen att väcka henne innan annars fick hon jätteont. :)
Lite sorgligt dock att tiden går så fort! Även om det är kul med framsteg och gladare bebis :)
Sienna sover katastrof dåligt. Vaknar en gång i timmen HELA nätterna. sover bara 30 min på dagarna om inte vagnen är i rullning. så det blir lite tid för mig och sambon tillsammans dessutom får jag inte mycket sömn. Hoppas det vänder snart!