Inlägg från: Echinacea |Visa alla inlägg
  • Echinacea

Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014

Den 5 maj kom våran lilla Elisia till världen., 2620 gram och 49 cm lång. Förlossningen gick bra, amningen fungerar bra och hon sover jätte bra på nätterna, gnyr lite var 3-4 timme när hon vill ha mat och sen somnar hon direkt efter igen. Än så länge är det en snäll liten bebis

• Echinacea

Vågen har stannat här också trots att jag äter nyttigt och powerwalkar flera dagar i veckan. Gick upp 12-13 kg under graviditeten och har gått ner 7 kg sen förlossningen. Väger nu 63 kg och ska ner till 56-57 kg. Hur mycket rör ni andra på er? Hur mycket gick ni upp under graviditeten och hur mycket har ni gått ner?

• Echinacea

Min lilla flicka är nu en månad och väger 3115 gram. Hon äter ca varannan timme under dagarna och sover jätte bra på nätterna, ammar då ca var fjärde timme. Hon är snäll för det mesta, lite gnällig visa kvällar så vi får gå med henne i famnen för att hon ska vara nöjd.

• Echinacea

Min lilla bebis väger nu när hon är 6 veckor 3505 gram. Vägde när hon föddes 2620 gram

• Echinacea

Hej Alla!

Idag blir min lilla flicka 3 månader och vi har varit iväg på BVC och vaccinerat och det är en väldigt ledsen tjej här hemma nu. Vågen visade 4465 gram och längden var 59,5 cm.

Hur mycket väger era och hur långa är de?

• Echinacea

Verkar som det bara är jag som har en liten bebis, min har fortfarande storlek 50 i kläder och hon är över tremånaders nu. Vägde 2620 när hon föddes och växer sakta även utanför magen. Men hon ligger på normal längd,59,5 på 3 månaders kontrollen. Lång och smal.

• Echinacea

Hon är född 10 dagar för tidigt, men hon följer sin kurva och har gjort det hela tiden så inga konstigheter

• Echinacea

Min flicka vägde 4500 gram på 3 månaders kontrollen och var 59,5 cm lång. Hon vägde 2600 gram när hon föddes.

Svar på tråden Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014