Inlägg från: Selmalinen |Visa alla inlägg
  • Selmalinen

Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014

Hej nu hoppar jag in här. Läst i kapp allt ni snackat om så jag ordbajjar lite fritt om de ämnen ni tagit upp. Min prinsessa är nu drygt 3 veckor (född valborgsmässoafton) äntligen är jag frisk, först åkte jag på hörselgångsinflamation som slog ut kroppen fullständigt, vägrade äta pencillin, sedan lyckades jag få mjölkstockning men fick bukt på den efter någon dag. Min tjej äter med 1-3timmars mellanrum dygnet runt och amningen fungerar nu riktigt bra . Helt välinställd mängd mjölk nu. Hade så fruktansvärt såriga bröstvårtor den första 1,5veckan. Avslaget är väl nästan helt över nu, kommer nån liten skvätt då och då bara. Svettas som en gris fortfarande men det har ändå blivit bättre. Amningslinne köpte jag på lindex och tycker de är kanonbra och amningsbh köpte jag av märket cariwell med gelbyglar som jag oxå verkligen kan rekommendera. Tappat 10 av 15kg så jag är så nöjd har ju knappt rört på mig dessa 3 veckor då jag haft ont i kroppen mkt för att jag varit sjuk.

• Selmalinen

Då har man efterkontroll nästa vecka, känns väl kanske lite tidigt men lika bra å få det överstökat. Dottern är då 4,5 vecka.

Svar på tråden Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014