Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014
Ser fram emot att hoppa in här! BF+6 idag...
Ser fram emot att hoppa in här! BF+6 idag...
Min Fiona föddes igår! 3970 g och 52 cm! Världens finaste!
MilayasMamma - låter som ett klokt val!
Idag kommer min äldsta hem på riktigt efter pappaveckor. Han var dock med och hämtade hem bebisen och var hör igår ned sin pappa och bjöd oss på mat. Men idag börjar äntligen våra mammaveckor!
Dock är det lite nervöst, hur håller man hemmet rullande med en bebis och en snart femåring och en på snart nio år. Kan bli lite väl spännande innan man hittar rutin känner jag!
Grattis Madam!
Jag blev inte sydd denna gång och minns faktiskt inte hur det var gångerna innan tyvärr.
Alltså hur länge håller avslaget på? Har tröttnat rejält... Inte för att det är så mycket nu 11 dagar efter födseln, kan gå nästan en hel dag utan att det kommer minsta lilla. Men sen poff! så sätter det fart igen.
Defeateris - stort grattis!
Här går amningen välkdigt bra, men Fiona har rejält ont i magen på kvällarna tyvärr... :-/ Sempers magdroppar hjälper ingenting. Tänkte köpa minifom idag.
Min man började också jobba idag, känns ju lite tråkigt - och läskigt! Men det blir nog bra detta! Tur att det är semester och så snart.
Jag sitter också och ammar 24/7.Omöjligt att honna med något annat just nu.
Jag har ett urlarvigt problem. Jag vet bättre än att gräma mig över sånt här. Alltså jag ser ut som en - ja jag vet inte vad... Hängande fettblobb.
Nu är min dotter två och en halv vecka och vågen har tvärstannat. 10 kilo kvar till ursprungsvikten. Jag vet att jag inte kommer kunna få en fast mage - fick aldrig det efter första barnet för nio år sedan, trots att jag till och från varit smal. Men nu bara hänger allt och det är valkar och fett maximus i överflöd och det är överallt! Hjälp!
Jag har knappt kunnat röra mig, har fortfarande ilsken foglossning. Men jag stressar mig själv för mycket, jisses, Fiona är ju bara 2,5 vecka.
Ska komma igång mer och mer nu och vara glad för min bebis istället för att tänka på degen på magen/armar/ben!