Inlägg från: MilayasMamma |Visa alla inlägg
  • MilayasMamma

Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014

Va kul med fortsättningsgrupp! En vecka kvar till BF och har konstant molande värk just nu. Hoppas att något är på gång!

• MilayasMamma
    Flamma skrev 2014-05-13 20:18:58 följande:
    Bara en fråga när det gäller avslaget. Hur länge kommer det färskt blod..? Vissa dagar kommer det inget alls och så kan det komma massa färskt blod dagen efter. Känner ibland att jag får nån sögs om känsla / magknip och ett par timmar efter blöder det.

Ett par veckor är vanligt, suget du känner i magen är sk. eftervärkar, det är när livmodern drar ihop sig. Blir värre för varje barn. Trodde jag skulle dö natten efter förlossningen! Nästan värre än att föda! :)
  • MilayasMamma

BF idag! Och vår lilla Yamila blir en vecka gammal imorgon! Allt har gått bra här och inga som helst svartsjukedraman från storasyster än iaf. Dock fungerade inte amningen alls för oss heller denna gång. Gjorde inte det förra gången heller. Då kämpade jag fyra veckor. Nu gav jag upp efter fyra dagar... Vill hellre njuta av bebis och ha mysstunder med flaskan än sitta och amma i alla evighet med en arg och frustrerad bebis som ändå inte blir mätt. Så nu har vi lämnat det bakom oss och njuter av vad vi har istället ?

• MilayasMamma

Mycket prat om amning här ser jag efter att inte ha varit inne på ett par dagar :) Skrev nyss ett långt inlägg på min blogg om amning. För här fungerade inte amningen alls, inte den här gången heller. Så kan dela med mig av min blogg så kan ni ju läsa om ni är intresserade av ett klagoinlägg ;) borknasliv.blogg.se

Svar på tråden Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014