Inlägg från: Anonym (Dålig stämning) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dålig stämning)

FÖR och naktdelar med att ange "okänd" fader, även om fadern är "känd"?

Alla ni halvfascister med extremt dogmatiska inställningar som skriver samma saker i de här trådarna, har ni tänkt på hur mycket skit och elände ni ställer till med för människor som faktiskt vill skaffa barn genom att inseminera privat?

Det finns nu flera websidor där man kan träffas och göra det och många träffas privat vill göra sånt. Men era djävla dogman gör ju att folk inte kan komma överens och att man måste bete sig som KGB spion för att få till det.

Jag har träffat en tjej som vill ha barn, vi dejtade men jag är inte kär så gjorde slut. Hon har frågat mig om jag kan göra henne gravid, och jag har tänkt efter och kommit fram till att det nog skulle gå bra. Men jag vet ärligt talat inte om jag vågar efter att ha läst om kvinnors totalt dogmatiska galenskap i de här trådarna.

"Han vet väl hur barn blir till" "Men då får ha ta sitt ansvar".

Vad är det för djävla skitprat. Ja, det vet jag. Men vad hjälper det här.

Hon vill ha ett barn, jag är villig att göra henne gravid. Men jag har ingen lust att bli jagad av myndigheter eller betala underhåll eller något annat.

Det enda som nu återstår är att säga nej till henne, eftersom det är uppenbart i de här trådarna att kvinnor omöjligt går att lita på, när de väl blivit gravida. 

Hur hjälpte det kvinnor menar ni?

Svar på tråden FÖR och naktdelar med att ange "okänd" fader, även om fadern är "känd"?