BF oktober sthlm
hejsan! någon i stockholms området med BF i oktober som vill följas åt? Jag har BF med mitt andra barn den 2 okt.
hejsan! någon i stockholms området med BF i oktober som vill följas åt? Jag har BF med mitt andra barn den 2 okt.
Tack :) åh så härligt!! Första barnet?
Hallå:) väntar första barnet med BF 28 oktober! 23 år och bor i Hägersten med min man.
F1990: hur gick det på rul i måndags? Hoppas att det gick bra!
Hej väntar andra barnet 25/10. Har rul först om en månad. Låååång tid! Är så nojig. Fick ett tidigt UL i v13 så då såg allt bra ut iaf:)
Hej på er!
Jag är 25 år och väntar första barnet 24 oktober. Bor i Skogås med min fästman. Har rul 20 maj :)
Hej! Jag fyller 30 i år och väntar mitt andra barn. Beräknad till 9 oktober. Bor norr om Sthlm. Ska på ultraljud på onsdag. Längtar!!
Hej! Är 23 år bor i Haninge med min fästman. Är beräknad 29 oktober :) längtar till rul 10/6!
Hej!
Hoppar in, 21 år och väntar andra barnet, bf 2/10! Har en tös på 11 månader här hemma :) bor söder om stockholm med min sambo! Läste att några av er andra fortfarande fortfarande är nätta, jag har gått upp 15 kilo och har mage som jag hade i v 30 med dottern!! Har mått väldigt illa väldigt länge, ett illamående som bara botats med mat, och haft dålig självdisciplin... Men, jag gick upp 25 kilo förra gången också och lyckades gå ned dem med HÅRD barnvagnsträning på 6 månader (sen vände det igen eftersom jag blev gravid igen haha!). Har Rul på onsdag, så nyfiken! Grattis till er alla, hoppas ni mår bra!! :)