BF oktober sthlm
hejsan! någon i stockholms området med BF i oktober som vill följas åt? Jag har BF med mitt andra barn den 2 okt.
hejsan! någon i stockholms området med BF i oktober som vill följas åt? Jag har BF med mitt andra barn den 2 okt.
Hej! Jag väntar mitt andra barn med bf 4/10 :) Har du varit på rul ännu? Jag ska på mitt på måndag och är lite nervös..
Åh jag ska också dit på måndag. Är jätte nervös och spänd. Är så nojjig att det inte allt ska vara bra. Hade kraftiga blödningar i början nämligen och mycket smärta. Ska du kolla könet? ?
Jo jag är för nyfiken för att vänta. Dessutom har jag en flicka redan så vill veta lite om det kommer gå att återandvända hennes kläder. Har du fått någon mage än? Syns nästan ingenting på mig än, ingen som ser som inte vet.
Samma här, också nyfiken ? har en pojke. Ja min mage syns ganska bra men det är bara den som blivit större, har inte gått upp i vikt i övrigt. Längtar massor tills på måndag. Har du varit på några andra ultraljud? Vi gjorde kub.
Hej!
Jag har bf 26 oktober.
Väntar tvillingar, och min mage syns knappt heller. Men den lär väl dyka upp här snart. Hoppas jag ;D
Har inte heller gått upp så mycket än tack och lov men är väkdigt försiktig med vad jag stoppar i mig. Första graviditeten åt jag som en gris va jätte svullen och vätskefylld på slutet vill inte hamna där igen. Försöker träna minst 2 grr i veckan.
Hej på er :) Jag väntar mitt andra barn och har bf 28 oktober. Hur mår ni alla? Jag har rul 26 maj nu, längtar verkligen, tror att det blir en tös till. Har en på 11 månader nu!