Familjelivs träningsutmaning vecka 2 - Häng på!
Oj, spännande, en magövning jag aldrig gjort :)
Jag måste söka upp en timer av något slag när jag kommer hem, kökstimern borde ju funka tycker jag
Oj, spännande, en magövning jag aldrig gjort :)
Jag måste söka upp en timer av något slag när jag kommer hem, kökstimern borde ju funka tycker jag
Imorse blev detta väldigt jobbigt för mig, att ligga och pressa ner bröstkorgen samtidigt som jag ska andas där. Triggade igång min astma så jag lät som jag sprungit flera kilometer när jag var klar. Skam den som ger sig, nya tag ikväll, har ju en dag att ta igen
Jag har noll koll på antal minuter nu, kom på att jag kunde ligga och läsa samtidigt, för de längre passen klarar jag inte mentalt, 3 minuter är max, jag blir galen så jag låg och läste och spände och spände och läste... Plockade rätt myskler, kollade med ssssh emmellanåt så hag var på rätt
När ni har helt koll på vilka magmuskler ni ska jobba med, så passa på att öva kniiipmusklerna samtidigt
När jag var duktig och seriös med min träning av dessa inre core-muskler för något år sen, passade jag på att knipa när jag väl hade fått koll på rätt magteknik, och vad ska jag säga, jag fick väldigt god respons från min partner på det
Oj, tack!
Vad glad jag blir