• eagle87

BIM Juni 2014

Så sjukt fick precis en ljusrosa blödning. Undra om de mens på g? Skumt efter man precis fått ett svagt pos. Har bim först på måndag.

• eagle87
    JJF skrev 2014-06-07 19:20:43 följande:
    Jo nog är det starkare än det förra!

Jag är så jävla röd kommer mer o mer rosa på pappret. Hoppas hoppas hoppas det inte är mens på g. Så så rädd nu. Mår illa.
  • eagle87

Kan nån flytta mig fick mens igår, jävla skit test som visade svagt positivt. Bad min man prova imorse. Visade samma på honom.

Fick mens 2 dagar tidigare. Betyder de att äl kommer vara 2 dagar tidigare nästa månad?

• eagle87
    kossann skrev 2014-06-08 17:32:31 följande:
    Har du fått plus på 2 test?
    Kan vara ett tidigt mf eller så kan det vara som jag hade det förra sommaren. Vid tiden då jag skulle haft mens hade blödde jag i 4 dagar, men bara ytterst lite. 
    Nej de va falskt plus för min man testa imorse o han fick samma streck. :((((
  • eagle87
    All in skrev 2014-06-08 19:41:43 följande:
    det stod i en artikel att om en man får positivt på ett gravtest ska han kolla upp prostatan. Då kan det vara förstadiet till prostata cancer då män utsöndrar hcg vid prostatacancer. Vill inte oroa, men bättre att ta det säkra för det osäkra. Antingen är testen fel på eller ej.... få han att ringa en vårdcentral och rådfråga i allafall. Min systers man har det i släkten och de kör denna metod på mannen ca 1 g i halvåret. efter att ha läst om detta.
    Ja tror inte de för strecket syntes bara i ett visst ljus o vinkel precis som mitt... Skulle vart orolig annars. Har bestämt nu att aldrig testa förräns mensen e försenad o använda digitalt.
  • eagle87
    Wishme skrev 2014-06-18 21:00:44 följande:
    Önskar jag med vågade testa .. är på bim +7 idag och denna dag  är ju snart slut.. vet inte när jag ska testa.. inte denna helgen eller nästa vecka iaf .. =) 

Ja jag förstår att du är lycklig nu .. 
    Brukar du vara regelbunden eller? Testa bara.
  • eagle87
    Annette79 skrev 2014-06-21 22:11:43 följande:

Så var lyckan slut för mig denna gången oxå... Alltså känns jätte tungt!! Gjorde ett CB digitalt nyss med hopp om att det skulle slå över till 2-3 nu men fick "Inte gravid" :((( Inga blödningar en men kommer väl snart!! Orkar inte detta! Kan någon snälla ta bort mig från listan.

Gud va jobbigt :( kan de inte varit fel på testet??
  • eagle87
    combat90 skrev 2014-06-27 14:45:04 följande:

Jag fick på bim-2 rikliga lotionflytningar. Har de fortfarande och plussade på bim+3. Är i v5. Det ersatte min mens för jag trodde hela tiden mensen kom men de va bara flytningar ;)

Grattis :)
  • eagle87
    Milie skrev 2014-06-30 23:46:48 följande:
    BIM idag och än ingen mens. Men jag försöker hålla ner förväntningarna tills jag varit utan mens under hela BIM+1 också. Det var ju då mensen kom sist, vid lunchtid. Så antingen så klarar jag inte av att hålla mig och testar imorgon på morgonen, eller så gör jag som planerat och testar på BIM+2 förutsatt att mensen inte kommit.
    Har du ngr symptom? Va stark du e som har hållt dig...
  • eagle87
    Milie skrev 2014-07-01 23:15:24 följande:

Min mensvärk brukar oftast vara icke-existerande eller så brukar det vara molvärk som gäller. Nu känns det jättekonstigt. Det ilar något fruktansvärt. Som blixtar åt alla håll och jag måste vara jätteförsiktig när jag sätter mig ner för att det inte ska göra ont. Den udda känslan samt att det verkar som att mensen redan avtagit (efter bara 9-10 timmar) gör att det tänds ett liiiitet, litet hopp.

Jag hänger inte upp mig så fasligt på det här, men om mensen avtar helt till imorgon så testar jag ändå.

Åh hoppas. Jag har bim 9 juli. Känner inga som helst symptom denna gång men hoppas verkligen...,.,
Svar på tråden BIM Juni 2014