BIM Juni 2014
Så sjukt fick precis en ljusrosa blödning. Undra om de mens på g? Skumt efter man precis fått ett svagt pos. Har bim först på måndag.
Så sjukt fick precis en ljusrosa blödning. Undra om de mens på g? Skumt efter man precis fått ett svagt pos. Har bim först på måndag.
Rädd mena jag.
Känns som mensen kommit igång nu.
Kan nån flytta mig fick mens igår, jävla skit test som visade svagt positivt. Bad min man prova imorse. Visade samma på honom.
Fick mens 2 dagar tidigare. Betyder de att äl kommer vara 2 dagar tidigare nästa månad?
Så var lyckan slut för mig denna gången oxå... Alltså känns jätte tungt!! Gjorde ett CB digitalt nyss med hopp om att det skulle slå över till 2-3 nu men fick "Inte gravid" :((( Inga blödningar en men kommer väl snart!! Orkar inte detta! Kan någon snälla ta bort mig från listan.
Jag fick på bim-2 rikliga lotionflytningar. Har de fortfarande och plussade på bim+3. Är i v5. Det ersatte min mens för jag trodde hela tiden mensen kom men de va bara flytningar ;)
Ni som plussat var era flytningar annorlunda ån vad ni brukar ha innan mens?
Min mensvärk brukar oftast vara icke-existerande eller så brukar det vara molvärk som gäller. Nu känns det jättekonstigt. Det ilar något fruktansvärt. Som blixtar åt alla håll och jag måste vara jätteförsiktig när jag sätter mig ner för att det inte ska göra ont. Den udda känslan samt att det verkar som att mensen redan avtagit (efter bara 9-10 timmar) gör att det tänds ett liiiitet, litet hopp.
Jag hänger inte upp mig så fasligt på det här, men om mensen avtar helt till imorgon så testar jag ändå.