-
såklart. hoppas också att du får plus :) metall smak e ju bra tecken. :) ska du testa på morgonen eller?Kissekatten2014 skrev 2014-06-05 19:33:32 följande:Bim imorgon, verkar inte va nån mens på g heller.. Har ömma bröst fick lite metallsmak i munnen idag men det gick över. Är en stor kaffedrickare men idag var det inte alls gott med kaffe som det brukar. Återstår och se. Ser hellre ett plus än att mensen kommer imorgon..
-
Åh vad jag e förvirrad. Hade precis sex. Precis i början kände jag en smärta typ ilning/skärande. Sen kändes allt bra. Efteråt när han skulle torka av sej va de lite färskt blod på pappret. Inte liknande mens, mycket rödare, jag gick på toa o fick oxå färskt blod på pappret sen lite rosa o nu e allt borta. Kommer ingenting. Är på Äl+13, har bim på måndag. Kan de vara ngt???
-
Tog ett test igår, såg ngt svagt men endast när testet va vinklat eller jag höll upp det i ljuset. O lyste igenom.
-
JhjärtaK skrev 2014-06-06 16:30:12 följande:Hur kan jag inte få glad gubbe på ÄL testet idag??? Har molande värk så in i bänken och haft ÄL-flytningar nu i fyra dagar! Funderar på att ta ett nytt test ikväll vid kl 20 då det gått ytterligare fyra timmar.
Är det någon som använt CB digitala och kollat hur strecken ser ut på stickan när ni matat ut den?åh va tråkigt :( hur känns de? känns de ok lr är du jätte ledsen?Kissekatten2014 skrev 2014-06-06 16:30:39 följande:
Inte jag heller.. Känns som om blödningen har ökat nu på eftermiddagen., så jag tror det är mensen ändå
-
Hej jag har bim på måndag. Idag efter sex blödde jag lite färskt blod o har jätte lite brunt i trosan. Har aldrig hänt mig heller?Pompalens skrev 2014-06-06 18:00:27 följande:
Några droppar blod i trosan. Det hade torkat. BIM på tisdag. Har haft ondare i magen idag, men inte alls som mensvärk. Tror inte att det är mens. Brukar detta hända? Kanske ska testa imorgon bara för att se vad testet säger? Vad tror ni? Eller ska jag vänta?
-
Fyller också år den 28 maj :) skönt att inte ha bim nära födelsedagen alltså precis innan. Jag har 3 dagar kvar.Kissekatten2014 skrev 2014-06-06 20:16:21 följande:
Tack, fyllde år 28:e maj men det blev kalas idag
.. Varken ja eller min killes yngsta syster sa inget vi bara titta på varandra.. Kram tebax
-
tack, grattis till dig med, fyllde du 28 eller?Kissekatten2014 skrev 2014-06-06 23:55:51 följande:Va kul grattis i efterskott
.. Hur känner du dig? Gravid eller inte? ????
asså jag pendlar mellan att vara 100% säker att jag e gravid till att tänka att jag är dum i huvudet o inte ska ge mig själv falska förhoppningar.
dessa tecken har jag haft, frossa, varit varm, ömma bröst, stickningar, ilningar i typ urinröret men är inte uvi för de bränns eller svider inte, o helt plötsligt en ilande känsla idag vid sex o färsk blödning på papret men inget mer, har läst att slemhinnorna blir känsliga när man e gravid, har tagit 2 tester ett visa svagt andra visade inget, ska inte testa mer tills bim +1-2 nu.
vad tror du? hade du ngr symptom denna månad? -
Hade ljusbruna/beigha flytningar idag efter sex. Hoppas det inte är mens på g. Har bim imorn eller måndag.
-
Fattar inte hur jag ska tolka de här. Är på bim-2. När testet står upp ser jag ngt när de liggande är de blankt. Samma sak på bim -4
-
Tycker du det blivit starkare sen sist? Ska de inte stegra mer??? Onsdag va de första det andra idag båda på em.JJF skrev 2014-06-07 15:57:29 följande:Men iaf två streck syns på ena bilden!! vågar man gratulera?!!!