Inlägg från: Kissekatten2014 |Visa alla inlägg
  • Kissekatten2014

BIM Juni 2014

eagle87 skrev 2014-06-02 12:33:20 följande:
    Hoppas på plus :) är flytningar annorlunda än hur du brukar ha innan bim?
    Brukar knappt inte ha några flytningar innan bim, så vi får se va det blir .. Hoppas på ett plus..
  • Kissekatten2014
    JJF skrev 2014-06-02 16:04:52 följande:
    svårt att se men ett streck är där ju nog, du som såg det irl vilken färg var det? 
    Är själv på endera BIM + 3 eller BIM +2, ingen mens ännu och jag som brukar vara svullen innan mens är inte alls det nu, tempen har hållt sig vid 37,50, vad har du för temp? har svindel ofta vilket jag inte haft på läänge. Testar inte ännu eftersom jag har inträdesprov till min högre utbildning imoron och måste vara skärpt, så om jag plussar blir jag distraherad o om jag får minus blir jag ledsen, så jag fokuserar på provet o sen testar jag (om inte mensen har kommit).
    Jag tempar inte.. Testet såg ut mer rödfärgat än grått.. Men vi får se tar inte ut något i förskott..
  • Kissekatten2014
    JhjärtaK skrev 2014-06-02 15:20:17 följande:
    Vad är det för test? Har du ett CB digitalt hemma så skulle jag chansa på att ta det efter att du har hållit dig i ca 4 timmar. smile1.gif
    Jag har cb's här hemma också men ville testa för skojs skull imorse så jag tog ett billigt test från testlagret.. Idag blir svårt att testa då jag druckit mycket i värmen och springer på toan där efter
  • Kissekatten2014
    Kissekatten2014 skrev 2014-06-02 17:53:56 följande:
    Jag tempar inte.. Testet såg ut mer rödfärgat än grått.. Men vi får se tar inte ut något i förskott..
    Hoppas att det går bra på inträdesprov låter spännande .. Testa efter provet..
  • Kissekatten2014
    JJF skrev 2014-06-03 16:04:37 följande:
    Detta test (RSFU) gjorde jag nu på eftermiddagen på BIM +3 (kanske) Saknar ord för att beskriva känslorna

Grattis grattis
  • Kissekatten2014
    JJF skrev 2014-06-03 16:42:42 följande:
    Tack, nu hoppas jag mer än mycket att du också får plus, har du testat om du fått starkare än senaste testet?

Men va mycket symptom du har haft .. Jag vill helst inte ta ett nytt tst innan bim, rädd för att bli besviken om mensen nu dyker upp igen.. Det enda jag känt av lite är att i lördags fick jag metallsmak i munnen en stund, stickningar i högersidan i tjejmagen, igår morse vakna jag och hade lätt ömma tuttar, men hade det innan förra mensen också.. Grattis ännu en gång..
  • Kissekatten2014
    Murrmys skrev 2014-06-05 06:43:50 följande:

Fick veta att vi har egen stuga nu när vi ska bort kring ÄL :P

Perfekt ju
  • Kissekatten2014
    MeMon skrev 2014-06-05 07:34:35 följande:

Hoppar också in här.. BIM 7/6 så två dagar kvar. Tog detta test imorse... ibland tycker jag mig ana ett svaaagt streck. Jag hoppas!
    Jag ser ett streck . Grattis!! Har bim imorgon tog ett test i måndags och fick ett svagt streck har inte vågat testa mer ska testa imorgon och se..
  • Kissekatten2014

Bim imorgon, verkar inte va nån mens på g heller.. Har ömma bröst fick lite metallsmak i munnen idag men det gick över. Är en stor kaffedrickare men idag var det inte alls gott med kaffe som det brukar. Återstår och se. Ser hellre ett plus än att mensen kommer imorgon..

• Kissekatten2014
    JJF skrev 2014-06-05 20:28:28 följande:
    Spännande, testar du imoron?
    Ja det blir test imorgon om inte mensen kommer under natten.
  • Kissekatten2014
    combat90 skrev 2014-06-06 10:13:47 följande:

Oj nu blev de ett inlägg till. Tog precis ettt ägglossningstest som är superposiivt!! Så de hoppas jah släpper snart då:)

Det är bara och flyga på mannen nu då????..

Jag har ingen mensvärk som jag brukar. Men har ömma bröst. Kan man ha nidblödning 14 dagar efter äl? Låter mycket tycker jag. Vi får väl se hur det artar sig under dagen. Vill inte att det ska vara mens vill ha plus ????
  • Kissekatten2014
    JJF skrev 2014-06-06 14:23:07 följande:
    Tror inte på nidis, men mensliknande blod kan komma på BIM, testa så vet vi :)

Inte jag heller.. Känns som om blödningen har ökat nu på eftermiddagen., så jag tror det är mensen ändå
  • Kissekatten2014
    eagle87 skrev 2014-06-06 16:36:54 följande:
    Kissekatten2014 skrev 2014-06-06 16:30:39 följande:
    Inte jag heller.. Känns som om blödningen har ökat nu på eftermiddagen., så jag tror det är mensen ändå
    åh va tråkigt :( hur känns de? känns de ok lr är du jätte ledsen?

Jobbigt just nu, hade nämligen födelsedags kalas nu i eftermiddag och min killes yngsta syster och jag har inga barn. Och så min killes mellersta syster sa att det är väl hög tid att ni skaffar barn också menat till både mig och den yngsta systern och då vräker min mamma ut ja va segt det går dem är inte snabba. Då blev jag stöt ville bara gå därifrån vet inte om jag var extra känslig eller nåt på grund av att man fick mens samma dag man får höra nåt sånt..
  • Kissekatten2014
    JJF skrev 2014-06-06 20:29:15 följande:
    Nämen jäklar! har varit med om samma några gånger, man vill gå ifrån o aldrig se dem mer i den stunden :( fy på såna som inte tänker efter vad de säger. Grattis på födelsedagen annars :) stora kramar. 

Tack , fyllde år 28:e maj men det blev kalas idag .. Varken ja eller min killes yngsta syster sa inget vi bara titta på varandra.. Kram tebax
  • Kissekatten2014
    eagle87 skrev 2014-06-06 23:19:30 följande:
    Fyller också år den 28 maj :) skönt att inte ha bim nära födelsedagen alltså precis innan. Jag har 3 dagar kvar.
    Va kul grattis i efterskott .. Hur känner du dig? Gravid eller inte? ????
  • Kissekatten2014
    eagle87 skrev 2014-06-07 00:26:42 följande:
    tack, grattis till dig med, fyllde du 28 eller? 
    asså jag pendlar mellan att vara 100% säker att jag e gravid till att tänka att jag är dum i huvudet o inte ska ge mig själv falska förhoppningar.
    dessa tecken har jag haft, frossa, varit varm, ömma bröst, stickningar, ilningar i typ urinröret men är inte uvi för de bränns eller svider inte, o helt plötsligt en ilande känsla idag vid sex o färsk blödning på papret men inget mer, har läst att slemhinnorna blir känsliga när man e gravid, har tagit 2 tester ett visa svagt andra visade inget, ska inte testa mer tills bim +1-2 nu. 

vad tror du? hade du ngr symptom denna månad?
    Vilka spännande symptom du har och en del kan ju faktiskt vara så att det är grav tecken ????. Jag vet vad du menar ibland känns det som man verkligen var gravid och oftast är det huvudet som bara lurar en.. Jag har haft ömma bröst dem sista två månaderna, första månaden blev jag överlycklig och trodde jag var gravid och så kom mensen ändå. Nej jag blev 29 nu...
  • Kissekatten2014
    Acire94 skrev 2014-06-07 01:50:00 följande:
    Men vilken svärmor, man måste ha lite gränser på vad man kan gnälla på tycker jag! Usch, speciellt när man är ledsen över mensen :( Hur länge hade ni hållt på?
    Nej det var min mamma som vräkte ur sig det det känns ännu värre. Vi har försökt sen januari, och ingen vet att vi försöker heller bara min närmsta vän..
  • Kissekatten2014
    Acire94 skrev 2014-06-07 15:16:30 följande:
    Jaha! Oj, missuppfattade.. Men ja precis, det är ju ännu värre :( Ni vet ju i alla fall att de blir glada när ni får ett plus om man ska se det ifrån den ljusa sidan! Ni kommer ju få ett plus :)
    Precis då blir dem glada när vi väl får pluset. Men just nu får man köra ut tant röd först, sen får man sikta in sig på nästa äl..
  • Kissekatten2014
    eagle87 skrev 2014-06-08 00:05:42 följande:

Känns som mensen kommit igång nu.

Nej va tråkigt???? för dig. Vet hur det känns man blir både besviken och förbannad.. Kramar
Svar på tråden BIM Juni 2014