BIM Juni 2014
Okej, men om man har sex på typ måndagen (fullt utslag på onsdagen) ligger spermierna kvar tills dess (12-48 h) eller ska man ha vid fullt utslag för att vara på säkra sidan?
Tack för era symtom-beskrivningar! Verkar ju vara rätt olika vad man känner och när. Åh, vad jag hoppas att det blivit något den här gången!
I morse när jag var på toaletten fick jag nästan som kramp eller hugg i livmodertrakten. Satt i kanske en halv minut eller så och när jag reste mig blev jag faktiskt lite yr, illamående och svimfärdig. Låg i sängen någon minut och sen gick det över. Har dock fortfarande en liten molande värk på höger sida där hugget kom imorse. ÄL+6 eller 7 idag. Kan det betyda något?
åh, denna väntan. Efter dagens magnip har hoppet ökat en smula och det gör ju väntan bara ännu värre och besvikelsen ännu större om det inte stämmer.
Börjar bli många i tråden nu!! Dags för ett första plus snart, tycker jag!
Åh, nu blev jag nervös... Var på toaletten nyss och fick ljusrosa blod på pappret. Inte mycket, men väldigt tydligt ändå. ÄL+9/10 idag. Antingen är mensen väldigt tidig eller så har jag kanske haft en nidblödning..? Hoppas, hoppas det inte kommer så mycket mer nu! Har någon av er haft en nidblödning?
Hade kraftiga hugg/värk i magen i onsdags, kan nidblödningen komma så långt som två dagar efter att ägget fäst?
Åh, nu blev jag nervös... Var på toaletten nyss och fick ljusrosa blod på pappret. Inte mycket, men väldigt tydligt ändå. ÄL+9/10 idag. Antingen är mensen väldigt tidig eller så har jag kanske haft en nidblödning..? Hoppas, hoppas det inte kommer så mycket mer nu! Har någon av er haft en nidblödning?
Hade kraftiga hugg/värk i magen för tre dagar sedan, är det inte sent att ha en nidblödning tre dagar efter att ägget fäst?
Här verkar mensen vilja komma idag, besviken och lite orolig. Verkar som att jag har oregelbunden lutealfas (10-13 dagar), känns som ett dåligt tecken ?????!
Någon får gärna stryka mig i BIM-listan. Blev inget den här gången och nästa BIM blir i juli. Lycka till alla ni andra!!!