BIM Juni 2014
Var d pos igår kan äl va typ 12-36 h senare el så, kanske ännu senare så d kan ju bli därbortåt onsdag ändå Har du clear blue? Dom har jag ej anv å me dom är d kanske mirgonkiss som gäller
Var d pos igår kan äl va typ 12-36 h senare el så, kanske ännu senare så d kan ju bli därbortåt onsdag ändå Har du clear blue? Dom har jag ej anv å me dom är d kanske mirgonkiss som gäller
Kan andra flytningar än vanligt mellan äl å bim vara ett tecken?
Jag har inga noteringar från förra grav (även om det såklart kan va olika från grav till grav)... Minns bara mensvärk flera dagar före bim å utebliven dagen-före-mens-huvudvärk. Har dock följt min cykel skapligt noga sen feb (i förebyggande syfte detta är försök 1 om än inte optimalt försök osv) å inte haft liknande flytningar vid denna tid i cykeln
Vita o som lotion, lite sega men inte stretchy som älflytningar. Brukar ha då å då mellan äl å mens men då mer sticky å mindre, brukar känna mig torr. 4 dar sen äl idag så tidigt å börja gissa
Lotionaktiga har jag annars före älflytningarna. Kanske en ny älomgång nu snart? Typ att d aldrig blev släpp sist å nu börjar kroppen om? Furtuna Låter underbart, utedass or not!
Kan d vara pga progesteronet? Progesteron är väl högt efter äl oavsett befruktning or not?
Jag fick min dotter direkt efter mf, lycka till till er!
Murrmys Amning kan ofta rubba lutealfasen, därför d kan vara svårt att bli gravid om man ammar, fast man fått mens. Min blev inte tillräckligt lång förren jag slutat helt å nu tror jag att den är som den var innan, 13 dar typ. Vet iofs inte så mycke om min lutealfas före grav men dottern blev till på första försöket m ältest så tror fasen då var typ 13-14 dar. Tror äl kom som vanligt trots tidigt mf innan
Inte velat anv cb m dubbel indikator just för att många upplever de som förvirrande men forts testa tycker jag, man kan väl ha fler blinkande dar än 5?
Imse vimse Du kan ju missat peaken me? Har jag gjort tidigare när jag inte testat två ggr dag