Inlägg från: Evening primrose |Visa alla inlägg
  • Evening primrose

BIM Juni 2014

Var d pos igår kan äl va typ 12-36 h senare el så, kanske ännu senare så d kan ju bli därbortåt onsdag ändå Har du clear blue? Dom har jag ej anv å me dom är d kanske mirgonkiss som gäller

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Jag har inga noteringar från förra grav (även om det såklart kan va olika från grav till grav)... Minns bara mensvärk flera dagar före bim å utebliven dagen-före-mens-huvudvärk. Har dock följt min cykel skapligt noga sen feb (i förebyggande syfte detta är försök 1 om än inte optimalt försök osv) å inte haft liknande flytningar vid denna tid i cykeln

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Vita o som lotion, lite sega men inte stretchy som älflytningar. Brukar ha då å då mellan äl å mens men då mer sticky å mindre, brukar känna mig torr. 4 dar sen äl idag så tidigt å börja gissa

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Lotionaktiga har jag annars före älflytningarna. Kanske en ny älomgång nu snart? Typ att d aldrig blev släpp sist å nu börjar kroppen om? Furtuna Låter underbart, utedass or not!

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Murrmys Amning kan ofta rubba lutealfasen, därför d kan vara svårt att bli gravid om man ammar, fast man fått mens. Min blev inte tillräckligt lång förren jag slutat helt å nu tror jag att den är som den var innan, 13 dar typ. Vet iofs inte så mycke om min lutealfas före grav men dottern blev till på första försöket m ältest så tror fasen då var typ 13-14 dar. Tror äl kom som vanligt trots tidigt mf innan

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Inte velat anv cb m dubbel indikator just för att många upplever de som förvirrande men forts testa tycker jag, man kan väl ha fler blinkande dar än 5?

♡ Lilla E ♡
Svar på tråden BIM Juni 2014