Inlägg från: Kissekatten2014 |Visa alla inlägg
  • Kissekatten2014

BIM Juni 2014

Milie skrev 2014-05-19 17:16:02 följande:
    Ja, det är klart. Hehe. Det kan jag förstå. Jag fick just hem mina test. Enligt schemat som följer med så ska jag som 23-dagare börja testa på dag 6, men det känns ju lite onödigt. Börjar du testa lika tidigt som det står?

Jag har en cykel på 28 dagar oftast och då står det att jag ska börja testa dag 8 men brukar börja på dag 10 . I början prova jag dag 8 men fick inget utslag förrän dag 10-11 .
  • Kissekatten2014
    joss82 skrev 2014-05-19 19:22:20 följande:
    Så här såg mitt ut idag;). Hoppas det blir ännu lite starkare i morgon men räknar det nog ändå som positivt?

Tydligare än så kan det knappt bli
  • Kissekatten2014
    eagle87 skrev 2014-05-19 20:56:28 följande:
    Behöver bara skriva av mig lite. Känns dumt o känna såhär så de svårt o prata om det till andra. Jag hatar min mans familj, dem har alltid behandlat mig dåligt o önskat att han skulle vara med någon annan. Jag har flyttat från Sverige från min familj till England där han bor med sin familj. Dem har aldrig haft medkänsla att jag saknar min familj o försökt vara extra snälla. Dem har vid flertal tillfällen anordnat familjedagar o inte bjudit mig, varenda familje middag har jag ångest innan o de får mig alltid att känna mig utanför. Ok nu till saken. Han har en några år äldre syster som blev gravid för några månader sen. Visst blev jag väll glad för hennes skull men det känns så jävla jobbigt att höra henne prata om graviditeten varenda familje träff. Känns som att hon verkligen måste hävda att hon är gravid och tar upp det hela tiden. Hur illa hon mår, hur de ska dekorera barnrummet, hur underbart det är osv osv. Idag hade hon 20 v ultraljudet och fick reda på att det skulle bli en pojke. Alla är jätteglada för de önska en pojke. Min man är jätte glad också. Jag känner mig bara så tom och ledsen. Jag skulle inte kännt så om de va någon jag tyckte om o brydde mig om. Det skulle kännts bättre om de va en tjej för då skulle inte min man vara lika exalterad. Ville bara skriva av mig, hoppas någon förstår.

Usch va jobbigt och frustrerande för dig.. Märker inte din man nånting? Hoppas att det är din tur snart och sitta och skryta om din graviditet under en familjemiddag kram på dig..
  • Kissekatten2014
    jessi84 skrev 2014-05-19 21:31:35 följande:
    På de äl testen jag har står det att jag ska börja på dag 11 (cykel på 28 dagar)

Jag har nämligen vart inne på cb's hemsida där kan man skriva in när ens senaste mens första dag var och så hur lång cykel du har, och denna månaden stod det att jag kunde börja testa 16:e maj och fick utslag först idag, ska inte lita på deras hemsida längre utan gå på bruksanvisning som står dag 11 som jag är på idag och fick utslag imorse på testet..
  • Kissekatten2014
    Murrmys skrev 2014-05-19 22:09:10 följande:
    Ni som är osäkra på om ni har ÄL eller inte: märks det inget på flytningar för er? Jag märker väldigt tydligt! Vet inte exakt vilken dag ÄL är men brukar ha flytningar 3 dagar ungefär...idag var det tydligt så hoppas vi prickar rätt. Är ju mkt annat som ska funka med "/

Jo det är mycket som ska funka för att det ska prickas in rätt Jag vet att jag brukar få mer flytningar ägglossning är på g och brukar då jämföra med testerna.
  • Kissekatten2014
    eagle87 skrev 2014-05-19 23:20:21 följande:
    Eller hur:) hoppas juni är våran månad. Är på dag 12 idag så sex. Har bråkat med min man idag så är inte så sugen. Men kanske känns annorlunda när vi lägger oss.
    Vi får hoppas allt att juni är vår månad.. Brukar kännas annorlunda när man lägger sig , jag har för vana att inte somna sura på varandra för att man bråkat..
  • Kissekatten2014
    snö 81 skrev 2014-05-20 09:06:21 följande:

Jag har testat fertilitetsglidmedlet eftesom jag tycker jag har så lite egna äl-flytningar. Vet inte om det är så eller om det bara är så att jag märker av dom väldigt lite.
    Jag har också kört på deras glidmedel och gillar det, använde inte alla förra månaden så ska använda 3 st denna månaden.. Och nu verkar äl vara på g också ..
  • Kissekatten2014
    sowe81 skrev 2014-05-21 20:56:15 följande:
    Bara o hoppa på mannen nu o ett par dagar framåt

Ja det blir till och hoppa på mannen
  • Kissekatten2014
    ramada skrev 2014-05-21 18:50:48 följande:
    Härligt!! Här tycker jag att det ser likadant ut, möjligen aaaaaningens bättre linje idag, kanske går att skönja en liten stegring, nu är det dag 12 och morgontemp ligger stadigt på 36,2 så jag hoppas på ett starkare streck imorgon och kanske fullt på fre-lör om man har tur

Ser ut som om du har starkast idag kan det stämma. Det roliga var att imorse tog jag ett test också och fick inte alls lika starkt streck som jag fick nu på sena e.m..
Svar på tråden BIM Juni 2014