• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • lynx vox
    viljan90 skrev 2014-06-27 10:08:18 följande:

Alla ni som plussat!!!, hur har era flytningar varit innan plusset.. Som vanligt innan mens eller torra, eller mer???

Hej tjejen!!

Jag smygtestade idag, trots att jag o sambon ska göra det ihop imorgon...

Så jag tänker inte berätta att det blev positivt ;0)

Försök nr 14...

Anledningen till att jag testade nu var att jag igår pratade med en kompis om att jag misstänker att jag är gravid. Hon blev inte glad alls utan sa bara att jag inte ska hoppas för mycket... Hon har själv två barn men är separerad och jag tror hon har svårt med att jag äntligen har lite flyt i mitt liv.

Då har jag två riktigt nära vänner som, under perioden vi försökt bli med barn både har plussat OCH hunnit få barn samt två kusiner som väntar barn... Man får panik när man hör att folk planerar barn för man vill inte behöva gratta dom före man plussat också :/

Hur gick det för dej?

Hade det kommit blod?
  • lynx vox
    Malin1992 skrev 2014-06-27 10:29:58 följande:

Är det ngn som e gravid o har vita flytningar?

Jag plussade idag och mina flytningar var ganska identiska som en vanlig menscykel, med skillnaden att jag hade jätterinniga drygt en vecka efter äl. Men sen torkade de upp strax innan bim såsom jag brukar ha... Nu är de nog lite tjockare igen. Jag hade bim i måndags...
  • viljan90
    lynx vox skrev 2014-06-27 12:42:25 följande:

Hej tjejen!!

Jag smygtestade idag, trots att jag o sambon ska göra det ihop imorgon...

Så jag tänker inte berätta att det blev positivt ;0)

Försök nr 14...

Anledningen till att jag testade nu var att jag igår pratade med en kompis om att jag misstänker att jag är gravid. Hon blev inte glad alls utan sa bara att jag inte ska hoppas för mycket... Hon har själv två barn men är separerad och jag tror hon har svårt med att jag äntligen har lite flyt i mitt liv.

Då har jag två riktigt nära vänner som, under perioden vi försökt bli med barn både har plussat OCH hunnit få barn samt två kusiner som väntar barn... Man får panik när man hör att folk planerar barn för man vill inte behöva gratta dom före man plussat också :/

Hur gick det för dej?

Hade det kommit blod?

Jaa de hade kommit blod trodde jag.. Men när jag sedan tvättade mig och dushade så märkte jag att jag hade ett skavsår/skärsår vid ena blygläppen som blodat. Sen dess inget mer... Är helt torr... Men känner att livloderhalsen är svullen så mensen är väl på g... O lite molnande värk på vänster sida...

Grattis till er!!! Så jäkla roligt!!!
  • Wishme

Alla ni som plussat!!!, hur har era flytningar varit innan plusset.. Som vanligt innan mens eller torra, eller mer???

Mina har vart som vanligt =) 
    Lite varje dag ! 
  • Wishme

Jag är gravid och har samma flytningar som innan !

Vita =) Inte jätte mycket men inte lite heller , lagom !
  • combat90

Jag fick på bim-2 rikliga lotionflytningar. Har de fortfarande och plussade på bim+3. Är i v5. Det ersatte min mens för jag trodde hela tiden mensen kom men de va bara flytningar ;)
  • combat90

Jag har!! :)
  • Malin1992
    combat90 skrev 2014-06-27 14:45:46 följande:
    Jag har!! :)
    Det känns skönt :) trodde det var ovanligt o att jag var ensam med att ha det :P vet du vrf man får det?
  • lynx vox
    viljan90 skrev 2014-06-27 12:58:49 följande:
    Jaa de hade kommit blod trodde jag.. Men när jag sedan tvättade mig och dushade så märkte jag att jag hade ett skavsår/skärsår vid ena blygläppen som blodat. Sen dess inget mer... Är helt torr... Men känner att livloderhalsen är svullen så mensen är väl på g... O lite molnande värk på vänster sida...

Grattis till er!!! Så jäkla roligt!!!
    Vet inte om du vill få upp förväntningarna, men precis dom symtomen hade jag i måndags, dagen för bim...

Sedan hårdnade och slöt sej tappen igen efter ett par dagar och det var då jag började tro att vi äntligen lyckats på allvar ;)
Svar på tråden BIM Juni 2014