BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Är det ngn som e gravid o har vita flytningar?
Alla ni som plussat!!!, hur har era flytningar varit innan plusset.. Som vanligt innan mens eller torra, eller mer???
Hej tjejen!!
Jag smygtestade idag, trots att jag o sambon ska göra det ihop imorgon...
Så jag tänker inte berätta att det blev positivt ;0)
Försök nr 14...
Anledningen till att jag testade nu var att jag igår pratade med en kompis om att jag misstänker att jag är gravid. Hon blev inte glad alls utan sa bara att jag inte ska hoppas för mycket... Hon har själv två barn men är separerad och jag tror hon har svårt med att jag äntligen har lite flyt i mitt liv.
Då har jag två riktigt nära vänner som, under perioden vi försökt bli med barn både har plussat OCH hunnit få barn samt två kusiner som väntar barn... Man får panik när man hör att folk planerar barn för man vill inte behöva gratta dom före man plussat också :/
Hur gick det för dej?
Hade det kommit blod?
Alla ni som plussat!!!, hur har era flytningar varit innan plusset.. Som vanligt innan mens eller torra, eller mer???