BIM Juni 2014
Hm, kan du förtydliga det där för mig.
Varje dag från dag 8 fattar jag, men vad står "3 dagar vid pos äl" för? Ska man ha sex 3 gånger om dagen vid äl eller var 3:e dag?
Sök på detta. Tråden heter så.
Jag tog ut spiralen 2/12 och efter det körde vi mestadels oskyddat sex, men då försökte vi inte utan disktuterade fortfarande om vi skulle köra på och försöka bli gravid då eller vänta några månader. När mensen kom efter det blev min sambo rätt besviken och då bestämde vi oss för att köra på och försöka på riktigt.
Så aktiva försök var 2 st, men vi hade ju ändå haft mer eller mindre oskyddat sex månaden innan så jag säger 3 försök.
Nu är vi inne på 2:a försöket efter missfallet, men eftersom jag var bortrest under förra äl så var ju inte heller det ett aktivt försök.
Sitter o funderar. Hittade billiga stickor på eBay som mäter hcg på 10. Tänker om jag ska beställa så jag har hemma. De typ 10 st för runt 30 kr. De jätte tråkigt o få neg test o hålla på testa o stirra sig blind medans man väntar in bim men samtidigt kanske skönare än att analysera symptom o bara vänta? Vad tror ni?
Dag 9 idag. Min man blev skit sur för han vart sugen men de går ju inte haha igår va han jätte trött men då va han tvungen o köra. Beställde 10 testa tidigt idag från eBay för bara 27 kr.
Hur pålitliga är de super billiga testen?
Jag kör oxå sperm meets egg metoden. Tror ni de här gör ngt. Vi är på dag 11 idag.alltså ska man inte ha Sex idag. Min man tycker varannan dag e jätte jobbigt han vill ha 6 varje dag så han tjata hela dan så hade de iaf idag. Ja tror att det är en av anledningar varför jag inte blivit gravid tidigare månader för vi har haft sex varje dag ibland 2-3 gånger, men minst 2. O jag har läst dels hinner de inte bli tillräckligt mkt spermier o dels så blockerar de när de e för mkt i äggledare för de massa döda som ligger i vägen. Har typ oxå sett att ibland kommer de inte ut så mycket för han hinner aldrig spara. Äsch att de ska vara så komplicerat o jobbigt o bli gravid..