BIM Juni 2014
Tredje gången gillt för oss båda!
Tror min äl är på g inget positivt på testet ännu men känner av lite i magen o lite mer trådiga flytningar. Är på cykeldsg 12 o hade alltid äl på dag 14 före mina ma/mf men efter det har den kommit mellan dag 16-18. Så kanske kommer tillbaka till normalt nu. Får se. Blir iaf till o ligga nu, som tur är jag o sambon i samma stad
Jag fick mitt positiva äl-test igår. Har haft känningar av molverk och trådiga flytnignar sen i måndags. Hade sex sön, tis,ons,tors. Nu räknar jag att ägget släppt idag så BIM blir 28/5 (om jag kvarstår vid mina 12 dagar mellan äl.mens) men jag hänger kvar här med er ändå. Känns sent o hoppa in i majtråden nu....
Hoppas hoppas så på denna månad. Idag är nämligen bf för mitt fösta ma som jag hade i oktober. Skulle var en sån fin cirkel som slöts om ägget som släppt idag är det som blir en ny bebis.
Jag använder mig av billiga äl-tester som jag beställt på Tradera. Dom är amerikanska tror jag och de har fungerat alla gånger för mig. Ser en klar skillnad på styrkan när det är positivt. Har dubbelkommando med cb-rosa då också för att stämma av. Verkar pålitliga tycker jag.
Så här såg mitt ut idag;). Hoppas det blir ännu lite starkare i morgon men räknar det nog ändå som positivt?
Ni som är osäkra på om ni har ÄL eller inte: märks det inget på flytningar för er? Jag märker väldigt tydligt! Vet inte exakt vilken dag ÄL är men brukar ha flytningar 3 dagar ungefär...idag var det tydligt så hoppas vi prickar rätt. Är ju mkt annat som ska funka med "/
Någon här som har RFSU-stickor? Om jag får fullt utslag innebär väl det att jag har ägglossning inom det närmaste dygnet? Tycker det verkar vara lite olika besked kring det där... Ska ta ett test i eftermiddag också men är rätt säker på att det kommer ha sjunkit nu.