BIM Juni 2014
Skulle någon som sitter vid datorn ändra mitt datum och flytta mig på listan? Det vore jättesnällt!
20/6 är BIM
Skulle någon som sitter vid datorn ändra mitt datum och flytta mig på listan? Det vore jättesnällt!
20/6 är BIM
Inte velat anv cb m dubbel indikator just för att många upplever de som förvirrande men forts testa tycker jag, man kan väl ha fler blinkande dar än 5?
Kossann: du får gärna skriva in att min BIM är den 20/6 istället för ?? , tack!
Nu har ÄL värken börjat att släppa så ägget har väl släppt nu antar jag. Jag hade dock värk mycket längre än förra gången då vi lyckades att bli gravida, känns inte som ett gott tecken tyvärr Jaja, om 11 dagar lär jag veta om det tog sig eller inte
Jhjärtak Varför skulle d vara dålit å ha älvärk länge?
Vi är 68 personer på BIM-listan så ca 14 av oss borde bli gravida, så 12 till med andra ord Så nu får det börja ramla in plus då det redan gått 1/4 av månaden tycker jag!
Jhjärtak Ingen fara Jag kan vissa mån ha mer ont än annars, jag har snarare tänkt d som pos haha, olika man kan vara! Skumt eg att d kan kännas olika ibland borde ju vara samma
Tog ett ägglossningstest nu för o se bara. Det blev suuuuper positivt igen?! Alltså var de positivt i fredags.. sen har det gått ner till ett svagt strecl-neg i lördags o söndag.. och nu idag är det jättepositivt igen.. kan kroppen göra såhär?? Innebär de att ägget kanske inte har släppt? Gaaa hjälp.