BIM Juni 2014
Hej! Fick min mens idag. Borde ha bim runt 16/6. Har ett barn sedan innan och vi är på försök 6 tror jag.
Hej! Fick min mens idag. Borde ha bim runt 16/6. Har ett barn sedan innan och vi är på försök 6 tror jag.
Usch vad jobbigt det känns att börja om. När blir det ens tur? Vi kämpade 2,5 år med första och här kämpar vi igen. Vad har ni för strategi? Kör ni varannan dag, eller flera dagar i rad. Använder ni äl tester? Kram
Det är väl bara att prova sig fram då. Håller tummarna för oss alla. En annan frågafick en liten rosa flytning på pappret idag men mer har det inte kommit igång. Ska egentligen ha mens om två dagar. Skulle ni räkna det som mensens första dag eller gör man det först när man blöder rött?
Tack så mycket för svar! Idag är det fullt igång så nu är det bara att vänta ut den. Känner mig taggad och positiv inför ett nytt försök.
Får jag ställa en dum fråga! Ska till gyn på tisdag det är exakt 1 vecka innan bim. Skulle en undersökning kunna skada en eventuell graviditet? En rutinmässig undersökning, cellprov, mm? Vill verkligen inte förstöra våra chanser. Tacksam för svar.
Så roligt med plus! Är det dumt att jag testar imorgon på bim-5? Är så himla sugen!
Hade äl mellan den 2-4. Kan inte exakt datum eftersom vi skippade äl test denna gång. Har tydliga äl symptom så vi gick på de. Så som lämgst är det äl+10 och minst +8. Då kanske det är för tidigt. Tack för bra info förresten
Testade med testlagret nu på kvällen. Hade inte kissat på 4h och fick ett svagt streck. Kan och vågar inte tro det. Fick mf för 8 veckor sen. Har bim på måndag
Tack snälla alla söta rara men jag avvaktar med att hoppa av glädje till det är ett solklart plus. Min man fyller år på tisdag så jag skulle så gärna vilja överraska han. Har inte berättat något än. Tänk om det är på riktigt! Läskigt med ett till barn och så otroligt häftigt!! Gaaah
Idag var mitt plus något starkare. Herregud jag fattar inte att det faktiskt finns något där inne. Nu är det bara att hålla tummarna för att den stannar och växer. Kram på er alla
Grattis och välkommen till bf februari 2015
Så underbart att se så många plus och februari bebisar på gång. Lycka till alla. Kram