• Madelen b

BIM Juni 2014

BIM-lista 28/5-2/6 sowe81, 32 år, 2a försöket efter mf, 2a barnet 4/6 joss82, 31 år, 3:e försöket, 1:a barnet 6/6, corran, 20 år, 3e försöket, 2a barnet 6/6 Kissekatten2014, 28 år, 5:e försöket, 1:a barnet 6/6 Milie, 27 år, 2:a försöket, 1:a barnet 7/6 ramada, 31 år, 2:a försöket, 1:a barnet 8/6 Sarasessi 30 år, 6:e försöket, 2:a barnet 8/6 Madelen b 28år, 1a försöket, 2:à barnet 9/6 eagle87, 26 år, 4:e försöket, 1:a barnet 10/6 vikkan 3333, 34 år, 1:a försöktet, 3:e barnet 10/6 snö81, 32 år, 5:e försöket totalt, 2:a efter mf. 2:a barnet 10/6 Palmhjärtat, 25 år, 3:e försöket, 1:a barnet 13/6 Evening primrose, 16/6 Fortuna, 1:a försöket, 2:a barnet Hallå la till mig hör!

• Madelen b

Oj listan vart helt knasig! Ja e 28år och vi försöker nu få barn nr 2. Bim 8/6! Hoppas kunna följas här o prata av sig lite:)

• Madelen b
    viljan90 skrev 2014-05-16 22:40:55 följande:
    Ja jag har börjat med ÄL test de senaste två månaderna.. det kan skilja så många dagar hos mig där jag är som mest "motaglig" och pga att min sambo lider av en sjukdom så hans sexlust är tyvärr inte på topp just nu så vi gör det de dagar när det är som säkrast så att han kan släppa pressen o slappna av de andra dagarna mer och bara mysa...

Ahh jo lite samma sits här oxå faktiskt! Därför ja funderar på om det vore en ide' som sagt haft 1äl sedan piller stoppet så denna månaden blir första vi aktivt försöker! Så är inte 100 på min kropp,
    ramada skrev 2014-05-16 22:58:15 följande:
    Jag tänkte testa det, men eftersom jag läst lite här och var att de kan vara lite osäkra så tänkte jag testa med att både tempa och köra med ÄL-stickor för att se då om min kropp kommit igång efter första mensen sedan pillerstoppet  plus att jag vill passa på att lära mig lite hur "jag" funkar, 13 år är ju lång tid att inte vilja ha barn och sky allt vad mens heter så, det är bara att börja om och lära känna sig själv typ

Ja, har läst om det, har dock för dåligt minne att komma ihåg det;) men funderarcpå testen!,
  • Madelen b

När ni säger att ni är på " dag 8" hur räknar ni ut dessa dagar? Min sambo är ganska på, jag sa att han skulle ladda nu i veckan för till helgen ska vi sexa loss;) han skrattade bara o vart nyfiken på just varför denna helg! Vänner frågade även idag " är de inte dax för tvåan snart" och han svarade innan mig att jo det var det, känns skönt då 1an var som sagt helt oplanerad,!, Tror annars att de är typiskt manligt att att som de kommer:)

• Madelen b

Tack så mycket:) anade det;)

Snigelkott skrev 2014-05-17 21:56:16 följande:
    Nu är det typ två veckor till BIM. Mycket spännande! Har bim 1 juni, första försöket, andra barnet. Skulle vara så coolt om det funkade eftersom ettan kom till med fertilitetsbehandling.

Håller tummarna! :)
  • Madelen b
    lindgrenmaria91 skrev 2014-05-18 10:35:16 följande:
    Tack :) Med vårt första barn tog det sig på första försöket, så man hoppas ju att det går lika fort denna gång. Men får se :) Vi håller tummarna! :D

Såg att ja fick svar på min fråga här;)
  • Madelen b
    Murrmys skrev 2014-05-19 22:09:10 följande:
    Ni som är osäkra på om ni har ÄL eller inte: märks det inget på flytningar för er? Jag märker väldigt tydligt! Vet inte exakt vilken dag ÄL är men brukar ha flytningar 3 dagar ungefär...idag var det tydligt så hoppas vi prickar rätt. Är ju mkt annat som ska funka med "/

Ja märker inget på mina flytningar, inte så ja registrerar det iaf. Brukar få mensvärk ibland dock!
  • Madelen b

Bim 8/6, svävar mellan att " ja kanske är ja gravid" till att bli arg på mig själv för att ja tillåter sådana tankar då jag " vet" att ja inte är det! Va är oddsen lixom!!

Vill bara ha söndag! Vågar man testa sig tidigare?

• Madelen b
    lindgrenmaria91 skrev 2014-06-02 19:15:15 följande:
    jag vill testa mig tidigare, men samtidigt så kanske man inte borde? Är splittrad om det, än så länge har jag inga test hemma så får väl se när jag köper det haha
    Ja men precis så jag känner oxå! Kanske man blir ledsen o tappar hoppet i onödan! Lr så inser man fakta att de inte tog sig denna gång!!

SVÅRT!!

Kör du på CB?
  • Madelen b
    Boots skrev 2014-06-02 20:02:05 följande:

Det är så jobbigt att vänta.. Haha! Hoppas inte jag behöver vänta, eller nån av er såklart! Särskilt ni som redan har väntat länge, måste vara väldigt jobbigt!

Visst är det:( första försöket för dig? Usch ja gruvar mig för hur man känner om 6mån o de inte tagit sig:/
  • Madelen b
    lindgrenmaria91 skrev 2014-06-02 20:31:52 följande:
    Tror nog jag testar tidigast på söndag, om jag inte får mera symptom under veckan. Just nu har jag bara "mensvärk", ondare för varje dag och det brukar jag inte ha. Får väl se om det dyker upp något annat. Hur mår du? :) Ja jag tror jag kommer köpa dom, använde mig utav dom sist så tar nog samma. Dudå? :)

Oki ja vi hoppas att de är växtvärk;) Inge mer molvärk men väldigt ömma bröst! Men känner mig absolut inte gravid. Men som ja skrev i annan tråd så hade ja inga symptomer m första barnet! Håller tummarna att de är så nu m o därför ja inget känner! Japp kör m dem, känns säkrast!
Svar på tråden BIM Juni 2014