dags för syskon!
Dagens dumma fråga! :)
Har läst någonstans att om man är gravid får man positivt på äl testerna.. Stämmer detta?
Har bara äl tester med i båten och blir ju lite sugen på att testa. Knäppis jag vet :)
Dagens dumma fråga! :)
Har läst någonstans att om man är gravid får man positivt på äl testerna.. Stämmer detta?
Har bara äl tester med i båten och blir ju lite sugen på att testa. Knäppis jag vet :)
BIM idag, ännu ingen mens, bara någon liten brun flytning. Undrar va det betyder. Jag väntar och ser... Annars tar jag test på torsdag. Känns som om mensen ska komma, har haft lite smygvärk i ljumskarna, som jag iofs inte brukar ha. Jag får vänta och se!
Men det där låter ju lovande Nika! Jag tror du har ett frö i magen
Här har jag äntligen fått se en glad gubbe på testet i morse, men det är dock lite för sent tror jag. Nån som vet hur länge spermier lever? Vi fick till det igår kväll, glad gubbe idag och troligen imorgon och karln reser bort idag direkt efter jobbet, så honom ser jag förs på måndag igen. Kan det vara tillräckligt med att vi fick till det igår?
Här kom mensen igår oxå!! :(
Ska flytta ner när jag sitter vid dator .
Mrshellstrom- beklagar! Kram till dig.
Trolla - jag håller tummarna! Nu uppdaterar du så fort du testat imon!
Här gav ältest fullt utslag idag, så ikväll och imon ska här liggas! :) hoppas på denna gång!
Hejsan. Hoppar in här och ber om lite synpunkter på mitt test jag tog idag mitt på dagen bim-6. Visst är det ett svagt streck???
Välkomna alla nya! Roligt!!
Trolla !! Grattis !!! Va roligt!