dags för syskon!
är nog kört för oss denna månaden, brunt på pappret lite till och från under dagen. Men ingebn mensvärk och fortfarande känsliga bröst/vårtor. Men det kommer nog igång ordentligt senare under kvällen. Bara o ta nya tag !!
är nog kört för oss denna månaden, brunt på pappret lite till och från under dagen. Men ingebn mensvärk och fortfarande känsliga bröst/vårtor. Men det kommer nog igång ordentligt senare under kvällen. Bara o ta nya tag !!
BIM-lista
3/7- Nallebjörnis-dotter född 09
29/7 - Ereeka - dotter född maj -12
4/8 Nika10- dotter född -11
11/8 Trolla - dotter hösten -12
22/8 - JhjärtaK - dotter mars -12
< 3 BF-lista <3
20/1 - Limpa - Dotter född juni -12
23/1 - Mandis - Har en son född 2012
?/1 - Karinkanin - Son född -13
5/2 - 3oyo
15/2 - Erli - son född september- 13
28/2 - Angeni - Två barn april-09 och juli-10
3/3 - MirandaMay - Har tre barn 08, 09, 13
5/3 - magd0704 - son född oktober -11
Grattis Nallebjörnis!!!!
Härligt Limpa. Hen ser supersöt ut :)
Hej! Hänger gärna på här :) Har en dotter som snart är 3 år och vi längtar efter ett litet syskon, hela familjen. Vi är inne på första försöket efter uttag av kopparspiral. Just nu vet vi inte om det är något i magen eller inte då det har kommit en blödning idag på BIM+3 men samtidigt blivit ett väldigt svagt streck på testerna (testlagrets tester). Kanske tidigt missfall eller så är det kroppen som ställer om sig efter kopparspiralen och mensen kom sent och det bara är spökstreck på stickorna. Vi får se men hoppas fortfarande :)
Lycka till alla! Och roligt o följas åt mot ett litet syskon!
Hallo alla semesterfirare!
Vi är ute med båten och ligger lite då och då! Väntade mej äl torsdag, fredag förr förra veckan men den kommersen på tisdagen.
( Då låg vi) men körde inte med några stickor denna gång. Nu hoppas jag innerligt att det är något på gång!
Fick i förrgår fruktansvärt ont i magen i ngr timmar, kan man ha så om ägget fäster?
Ha det gött i solen! Hejja dej och grattis hjärtak, jag håller tummarna att det inte är mf!
Kram på er
Är så glad! Det rosa har upphört och fick dessa fina resultat idag i vecka 4+0/1 (osäker på när ägget släppte). Nu är hoppet och humöret på topp!
Tänk om det blir en liten till den 1:a april nästa år, skulle vara världens bästa aprilskämt isf
Om någon orkar och sitter vid dator, mitt bim är 29/7 :)
Känner inget alls men hoppas såklart!! Är ute med båten och har inga stickor med mej så kan inte testa, bra är väl det! :) så jag får vänta och se!