lindgrenmaria91 skrev 2014-04-28 10:22:33 följande:
Ja vi får hålla tummarna att det går fort igen för oss två!
Vilket har varit jobbigast då, att gå från ett till två barn som det är tätt emellan eller att gå från två till tre barn? :)Ja, på ett ungefär så är den om 2 ½ vecka :) För dig? Har ni försökt länge? :)
Haha det borde jag ju inte säga till dig men från ett till två var det jobbigast. Eller egentligen från noll till ett förstås. Det var jobbigare i början med tätt, liksom det första året. Men sen blev det såå skönt när de kan leka och underhålla varandra. De har alltid en kompis liksom, och då får vi som föräldrar vara mer ifred och måste inte aktivera dem hela tiden. Nu kan jag också släppa ut dem på gården själva medan jag fixar middag tex.så kan de hjälpa varann om nåt händer eller hämta mig. jag skulle inte låta barnet leka ute ensan utan syskon eller kompis. När trean kom var man så ruttad så allt gick av bara farten.
Jag har äl på tis om en vecka, men nu på ons ska jag operera ut min spiral genom titthålsop för den sitter helt fel. Här läst att det kan förskjuta cykeln så är lite osäker.
Hur många barn vill ni ha?