dags för syskon!
Hej! Jag hänger gärna med här. Vi jobbar på ett syskon till vår flicka som fyller 2 i sommar.
Hej! Jag hänger gärna med här. Vi jobbar på ett syskon till vår flicka som fyller 2 i sommar.
Jag har BIM den15:e. Vi jobbade väldigt aktivt kring ÄL, så jag håller tummarna :) Det är första ordentliga försöket efter ett missfall i slutet av februari.
Vad roligt att det är så många med flera barn. Jag är 38, så vi hinner nog inte med så många. Men jag hoppas att det blir en liten kotte till!!
Jag ska försöka hålla mig till fredag (16e). Vill inte testa för tidigt, ifall det skulle visa fel. Har haft lite molvärk och hoppas att det är ett gott tecken... Jag brukar inte ha nån mensvärk förrän precis innan den kommer. Hoppas hoppas!
Ikväll kunde vi inte hålla oss längre utan tog ett test.... Men efter 10 min hade det inte hänt ett piss, inget kontrollstreck eller nåt. Så jag for iväg till affären o köpte ett nytt. När jag kom hem igen hade det dykt upp ett kontrollstreck och ett svagt plus! Men frågan är om man kan lita på det eftersom det hade gått för lång tid?! Ååååh så spännande ska testa igen så fort jag blir pinkenödig :)
Hej o välkommen förresten, lantligadrömmar. Du verkar vara en trevlig böna :) Det är säkert uttagandet av spiralen som spökar till det.
Testade negativt med apotekets test... Skrutt! Men hoppet är ju inte ute förrän mensen kommer, så jag fortsätter hoppas. Håller tummarna för er andra!