dags för syskon!
HEJ!
BIM -2 =)
Jag hoppas jag är gravid och kan bli en i preggogänget.
Skriver av mig även i denna tråd. Lite terapi i väntan på BERÄKNAD ICKE MENS som för mig infaller nu på fredag, i övermorgon, om två dagar.
Min andra BIM sedan jag slutade amma och denna BIM är "första försöket" att göra syskon till sonen som inte ens fyllt ett.
Min första mens efter jag slutade amma var som innan jag blev gravid. Regelbunden på alla sätt och vis. Brunröda spottings två-tre dagar innan BIM.
Nu, min andra BIM så fick jag för det första en liten slemmig flytning med blodstrimmor i på ÄL+5. För det andra fick jag på BIM -6 svag molvärk och BIM -5 fortsatt svag molvärk och ljusrosa slemmig mycket sparsam flytning. Och så har det fortsatt sedan dess. I övrigt snustorr där nere. Får känna efter med fingret för att få syn på dessa rosa flytningar (torkar av mig på papper).. Ett par blodstrimmor har dykt upp då och då sedan idag.
Jag är BESATT. SÅ fort sonen tittar bort eller sover så googlar jag i ämnet, någon som känner igen sig? Ena stunden 100 på att jag är gravid, "så här är det ju inte innan jag ska ha mens", "jag fick ljusrosa flytningar innan BIM när jag blev gravid med pojken". Meeeen å andra sidan, det är säkert bara vanliga spottings innan mens som har avancerat och spökar lite så här nu när mensen kommit igång igen.
Och så klart har jag tagit ett par test, senast i morse med sparat morgonurin NEG. Men vet du att då var det kylskåpskallt kiss som inte var rumstempererat än.. Så det var ju jättedumt för nu tror jag ju att jag hade kunnat få PLUS om jag kanske väntat en stund.. Ja ni hör ju kära medsystrar =)