Danni90 skrev 2014-05-13 10:48:04 följande:
Hej förlåt att jag svarar sent! Det ska bli spännande att följas åt! Vår remiss skickades igår då jag gjorde min spolning av äggledarna och allt såg exemplariskt ut! Jag hoppas verkligen att det ska ta sig för oss vi får oxå vår ivf till hösten och längtar jättemycket till detta då vår utredning tagit ett år nu. Vart bor ni! Själva bor vi i Trollhättan :)
Absolut ingen fara med svaret! Iaf så TRODDE jag att våran remiss skulle skickas i dagarna när jag skrev till dig förra gången.Men får vänta en extra månad på min spolning av äggledarna, då läkarna hade hux flex ledigt i 2 veckor. Så jag skulle bli "prioriterad" nästa gång. Man har ju fått höra några gånger att alla undersökningar/IVF verkligen är en test för sitt tålamod. Så nu väntar jag alltså på spolningen innan remissen skickas. Du som precis gjorde undersökningen: Gjorde det ont? Tog lång tid? Känns något obehag efteråt?
Vi bor utanför Skara :) Hur gamla är ni? Mycket frågor nu, haha ;)
Det är tydligen väldigt olika hur lång tid utredningar osv. tar, från att vi ställde oss i kö tills nu har det gått ett halvår. Fast jämför man med att vi har försökt själva utan resultat i 3 år så är det igenting för mig, skönt att ha fått reda på att vi kan få hjälp.