Inlägg från: Tingeliiiing |Visa alla inlägg
  • Tingeliiiing

BF Januari 2015

MillaPo skrev 2014-06-05 05:31:44 följande:

Just ja det gjorde vi ju :) minnet e bra men kort. Vi va på vul i 7+2 o fick se en grå klump med pickade hjärta, nästa blir cub testet men vet inte när det blir än. Ska på inskrivning på torsdag nästa vecka så får tiden för cuben då. Blev lite förskjuten inskrivning iom att dottern blev sjuk i måndags...

När föddes dina andra barn i förhållande tilm bf? Vår dotter kom 3 veckor förtidigt så tror att vi kommer få en december bebis :o
    Va spännande!

Min första föddes 38+3 min andra kom blixtsnabbt utan förvarning v 35+0 så tror vi oxå får en julklapp
  • Tingeliiiing
    snerkan skrev 2014-06-05 10:20:04 följande:

Ja man är duktig på att oroa sig:p Jag fick se ett litet hjärta ticka för en o en halv vecka sedan i alla fall så jag hoppas att det fortfarande tickar på. Det är min fjärde graviditet, min första slutade i missfall, andra i våran älskade son som blev två år i februari och så fick vi avbryta en graviditet i januari i år då de vid rul upptäckte en missbildning som ej var förenlig med liv. Det är väl därför oron gnager! Jag orkar bara inte gå igenom något sånt igen o börja om.. Jag är i v9 går in i v10 imorgon o ska få göra ett ul i v 13:) jag är också 25år, fyller 26 i år:) vilken vecka är du i? Har dina graviditeter varit lika varandra?:)
    Oh fy farao va hemskt det måste varit för dig /Er! Beklagar det önskar man ingen inte ens sin värsta fiende! Då förstår jag din oro! Men denna gång ska det gå bra! Va kul jag blir oxå 26 år i år! I november! Är nu i vecka 10, går in i 11 i morgon

Ja dom va skrämmande lika båda ville komma ut i vecka 27 så fick ligga inne 1 vecka med båda men sen kom första ut v 38+3 o andra v 35+0 :-P
  • Tingeliiiing
    Nr 3 på G skrev 2014-06-07 17:22:20 följande:

Jaha då var MF nr 4 konstaterat Gråter så med sorg i hjärtat lämnar jag er och önskar er alla lycka till Hjärta

Neeeej va säger du beklagar! Blöder du mkt? Styrkekram
  • Tingeliiiing
    Nr 3 på G skrev 2014-06-07 17:22:20 följande:

Jaha då var MF nr 4 konstaterat Gråter så med sorg i hjärtat lämnar jag er och önskar er alla lycka till Hjärta

Vilken vecka är du i?
  • Tingeliiiing
    Nr 3 på G skrev 2014-06-07 17:33:57 följande:

var i v 7 (6+2) när jag började blöda så den här gången hoppas jag kroppen klarar missfallet själv så jag slipper sjukhus och skrapning igen

Är du säker att det är ett missfall då? Jag började blöda ganske mkt för två veckor sedan men bebis lever o mår bra o inga tecken på ett begynnande missfall sa doktorn
  • Tingeliiiing
    mlisavvas1 skrev 2014-06-07 17:38:42 följande:

Seriöst, mår Piss dåligt så fort jag stoppar mat i munnen klarar inte av att äta, har ni några tips på vad jag kan göra förmått klara av att äta?

Känner som dig, bara idag har jag spytt 5 rejäla gånger och nu har jag hemsk jävla huvudvärk pga att jag spänt mig så mkt o inte får behålla varken mat eller vätska... Usch hur ska detta sluta vågar ju inte gå ut!
  • Tingeliiiing
    mlisavvas1 skrev 2014-06-07 18:43:22 följande:
    Ja de är hemskt! Är så sjukt hungrig men mår illa av tanken på mat!
    Jag me försökte med lite te nyss men jag känner hur det vänder sig i magen! O jag som redan är smal har inte råd o bli smalare suck!!!
  • Tingeliiiing

Är det vanligt att hcg sjunker? Jag tog ett graviditetstest nu i vecka 11 bara för skoj Skull väntade ju mig ett tokstarkt streck men nej det börjar ljusna! Någon som vet om det är vanligt?

• Tingeliiiing
    MammaÄrJag skrev 2014-06-09 14:42:49 följande:
    Vad jag har hört så ska det vara vanligt att det kan sjunka med tiden.
    Åh tack för svar
  • Tingeliiiing
    Serahjay skrev 2014-06-10 09:00:35 följande:

Där var inget. Antagligen en ofostrig graviditet. Ska få tabletter så att kroppen stöter bort resten av boet och så att symptomen avtar.. Men det kommer göra ont och blöda så får vänta tills nästa vecka när jag e ledig från jobbet..

Im sorry! Ta hand om dig! Styrkekram
Svar på tråden BF Januari 2015