Inlägg från: Jhalie |Visa alla inlägg
  • Jhalie

BF Januari 2015

fröet2015 skrev 2014-05-14 18:46:27 följande:
    Låter konstigt, och jobbigt för dig att inte få klara besked! :( Kram och hoppas det löser sig till det bästa!

Vilken del är konstig? att hon tyckte det var högt? Eller att det var så pass högt om det inte finns nåt i magen? Jag är så jäkla förvirrad nu..
  • Jhalie
    Tingeliiiing skrev 2014-05-14 19:30:21 följande:
    Stackare! Tänker på dig!

Ja jag fattar ingenting. Och inte de heller tydligen Skönt iaf att jag får komma tillbaka så fort!
  • Jhalie
    mariaheterjag skrev 2014-05-14 20:32:25 följande:
    Ush vad jobbigt, förstår att det blir en enorm stress att inte veta. Och tråkigt med pojkvännen också. Visste han om att du var gravid?

Ja det är riktigt stressande. Sjukt jobbigt. Men får väl svar på nya hcg prov imorn efter lunch nångång. Jo han vet om att jag är gravid. Det var absolut inte planerat. Vi har varit lite fram-och-tillbaka sista tiden men nu skulle han flytta hem igen och så från ingenstans drar han och säger att han inte vill mer...
  • Jhalie

Så nu har nya proverna kommit. Hcg samma som igår så inget som växer iaf.

Vad det beror på hoppas vi få reda på imorn på vul.

Får väl lämna den här tråden nu...

• Jhalie
    AB mamma skrev 2014-05-15 13:10:25 följande:
    Fyy så tråkigt. Nu är inte jag expert på detta men vet med mig att jag läst på andra ställen att HCG halten ökar först efter 2-3 dagar, alltså hopp ökar. Vad sa dom från gyn då? Och så är du själv i allt med usch stackare ring dina vänner och familj så du inte behöver känna dis ensam i detta, kram

Jasså?? Hmm... Läkaren sa iaf att inget växer... Har blödit lite till idag oxå. Inte mycket men blir rött när jag torkar mig. Vi får väl se vad vul visar helt enkelt. Jo jag ringde faktiskt hit min mamma så hon kommer och stannar hela helgen!! Hoppar dock över vårruset ikväll.:-/
  • Jhalie

Okej, nu har jag tagit nya prover och gjort nytt vul. Läkaren kunde se nåt som såg ut som graviditet men visste inte. Efter en stund såg hon inget alls igen. Inget blod och inget i äggledarna. Hcg värdena var oförändrade igen... Så på torsdag ska jag tillbaka och ta nya prover och på fredag blir det nytt vul igen. Blir inte klok på det här... Jobbigt

• Jhalie
    escapee skrev 2014-05-16 14:15:52 följande:
    Stackare ???? vart bor du om ja får fråga? Kram

I Norrköping. Varför?
  • Jhalie
    escapee skrev 2014-05-16 14:46:29 följande:
    Förlåt de skulle givetvis inte ha varit några frågetecken efter stackare. La dit en ledsen gubbe men den blev visst bara frågetecken.

Ja okej. Först hade jag nån utländsk man. Hade lite svårt att förstå vad han sa och tyckte inte han var bra. Snabb som attan och berättade inget under tiden... Näsan log när han sa att det kanske var missfall.. Idag fick jag en kvinna som hette Olga som var hur gullig som helst. Noggrann och berätta om allt hon gjorde!
  • Jhalie
    escapee skrev 2014-05-16 14:51:47 följande:
    Olga!!! Hon är jätte gullig! De var hon som bekräftade mitt missfall förra gången! Det är även henne som ja ska till på måndag å göra vul! Lite svårt att höra vad hon säger ibland. Men ändå bra

Ja verkligen!! Fantastisk. Hoppas jag får henne på fredag oxå och inte mannen. Tyckte han var så hetsig:-/
  • Jhalie

Tack för allt stöd och omtanke från alla. Det betyder mycket.

Är ju inställd på att det är missfall, men vill bara få svar.

För allt är så konstigt, när ingen vet..

Hoppas veckan går fort och jag får veta snart.

Ha en trevlig helg alla

• Jhalie

Hej igen. Har ju tid för nya hcg prover på torsdag men kunde inte hålla mig och tog ett bytt gravtest idag. Och det är mycket starkare än förra veckan. Bild finns i gallerit om nån vill se. Förstår verkligen ingenting

• Jhalie
    MillaPo skrev 2014-05-20 07:56:35 följande:
    Åh håller tummar o tår att allt e bra med din lille inneboende! Har du blödit nått mer?

Jag blödde lite igår morse... När jag var på toa annars inget alls. Såg du testet? Är det i te skumt?
  • Jhalie
    Tingeliiiing skrev 2014-05-20 09:50:13 följande:
    Det är ju mkt starkare :-O så underligt!! Håller tummarna för dig

Ja eller hur! Konstigt!

Tack????
  • Jhalie
    AB mamma skrev 2014-05-21 10:12:33 följande:
    Händer mkt här hela tiden! Läser allt men hinner inta lltid med att svara på allt man skulle vilja kommentera. :)

Jhalie: Det verkar ju oerhört skumt det du varit med om, hoppas verkligen du får mer svar under morgondagen så du kan komma vidare. Har det löst sig med pojkvännen, har ni kunnat prata eller är det definitivt slut?

Till alla er med blödningar: Håller tummar och beklagar eventuella missfall.

Angående illamånende. Jag var på mitt första BM besök igår och fick även min första akupunkturbehandling, jag säger bara ni som har möjlighet till detta mirakel TA DEN!!

För första gången på veckor så lagade JAG maten och ÅT och fick BEHÅLLA maten, jag kände aptit och tyckte det smakade gott. Hade inget illamående alls på hela kvällen igår, mådde som en prinsessan!! Idag känns det bättre, inte lika bra som igår men jag har inte kräkts än och bara det är stort :)

Hej. Ja jag hoppas verkligen. Fick lite mer hopp när gravtesterna visade starkare nu än förra veckan men vågar inte bli glad än. Inte förrän jag tagit prover och gjort nytt vul.

Nja det är sisådär med killen. Vi har träffats lite men han vet inte vad han vill...

Känns som att jag i slutändan blir ensam i detta. Ensam med fyra barn. Herregud
  • Jhalie
    Nr 3 på G skrev 2014-05-21 20:26:42 följande:
    Jahile visst var det idag du skulle göra nytt VUL??? Hur gick det? Hoppas du fick ett positivt besked KRAAAM

Imorn ska jag tillbaka för att ta nya hcg prover.

Och sen på fredag är det dags för nytt vul.

Äntligen!!
  • Jhalie
    escapee skrev 2014-05-22 10:50:05 följande:
    Hoppas att proverna ser bra ut! Tänker på dig och håller tummarna för dig!

Får du veta provsvaren idag eller imorgon i samband med vul ??? Kram på dig

Ja de lovade att de skulle ringa under eftermiddagen med provsvaren men de ringde aldrig så får väl reda på det på vul imorn då.

Återkommer imorn
  • Jhalie

Ligger inlagd nu i väntan på operation.

Tydligen utomkveds som de missat sist

• Jhalie
    escapee skrev 2014-05-23 13:01:45 följande:
    Men herregud! Vad håller dom på med?!?! Det borde dem ha sätt förra gången!!!!! Samt att de borde börjat misstänka de när proverna var exakt lika !!! Vilka nötter!!! Vilken läkare hade du idag då?

Hoppas iaf att det går jätte bra för dig! Kram

Ja nu var hcg 3490 och de såg nåt i äggledaren plus en blödning bakom livmodern.

Fick inte ens åka hem och byta om men här ska man ligga timme ut å timme in å vänta...

Hade Olga på kk men fick snabbt ett rum och en annan manlig läkare som är jättebra!

Hungrig som en varg är jag oxå!!
  • Jhalie

Så, nu är det gjort. Äggledaren borta!

Ligger här och har inte jätteont iaf och får åka hem imorn.

Känns ändå skönt att det är över nu, börja om på ny kula!!

Tusen tack för er omtanke och stöd. Det har betytt massor.

Önskar er alla lycka till med magarna och de fina små ungarna

Kramar J

Svar på tråden BF Januari 2015