marsmamma87 skrev 2014-05-11 19:17:09 följande:
Jag mår lite bättre sedan jag fick dropp igår pga uttorkning. Kändes som att de lyckades vända illamåendet åt mig igen då dom fyllde på med vätska samt gav mig två mediciner mot illamående. Jag ska fortsätta äta den ena så länge illamåendet håller i sig, precis som jag fick i förra grav. Hon sa att jag nog ska räkna med att det håller i sig lika länge denna gången, alltså vecka 20 ungefär.. Känns som en evighet :/
Men tack vare medicinen har jag idag kunnat äta och iallafall leva någorlunda normalt. Ska försöka gå till jobbet imorgon och se hur det går, läkaren sa att jag kunde få bli sjukskriven annars, men vill helst inte det!! Jag är trött som en demon.. Alltså kan knappt vara vaken mer än två timmar i taget.. Och huvet är inte alls med. Så vi får se hur detta går.
Vi har iallafall fått berätta för bådas föräldrar nu, och imorgon ska jag berätta på jobbet så dom förstår att jag kommer vara lite konstig nu fram till semestern. Vill kunna stanna hemma jobbiga dagar utan att behöva bortförklara..
Är dock väldigt nojig över att berätta på jobbet. Tänker att det bara kommer sluta illa nu när jag berättar för så många så tidigt, men har jag något val egentligen? Är ju en spyende zombie!
Vad skönt att du mår lite bättre!