Inlägg från: Jhalie |Visa alla inlägg
  • Jhalie

BF Januari 2015

LängtansBlåaBlomma skrev 2014-05-13 20:52:22 följande:
    Nidblödning sker några dagar efter att ägget fäst efter befruktningen. Det är dessutom väldigt ovanligt om jag minns rätt. 

Jaha okej. Det kan det nog inte vara, är i v 7 nu.
  • Jhalie

Tog ett nytt test nu, och det visar starkare än igår. Det måste väl ändå vara positivt eller? Bild finns i gallerit. Det övre testet är från igår och det under från imorse. Lite hopp iaf

• Jhalie

Ska köpa ett digitalt test sen så fort de öppnar. Har tagit såna stickor förr. På bim+5 visade det negativt så inbillar mig att de kanske inte är så bra. Tror ni jag kan lugna mig lite och kanske inte behöver ringa gyn? Blödde inte mer igår. Och inget rent blod idag, lite rosa flytningar bara och inget ont alls!!

• Jhalie
    Duochjag skrev 2014-05-14 08:34:47 följande:
    Marsmamma87 jag jobbar på labb, vill inte avslöja mer just nu ;). Jhalie? skönt att det är bättre nu. Jag hade nog ändå ringt gynakuten så de kunde mäta hcg också. Vilken vecka är du i? De kanske kan se ngt på vul också. jag tog ett ny sticka som var liiiite starkare än sista i söndags och ett digitalt som visade 2-3 v precis som det ska. Känner mig lite lugnare .

Ja okej. Slår en signal sen och ser vad de säger. De verkar ju inte allt för pigga på att man kommer dit när de tycker man ska väna it det... Jag är i v 7 nu. Åh vad skönt! Hoppas min digitala oxå visar så sen
  • Jhalie

Har gjort ett clearblue digital nu. Och den visar 2-3. Borde den inte visa 3+??

• Jhalie
    mariaheterjag skrev 2014-05-14 11:29:39 följande:
    Jag testade med ett sånt och då stod det 3+, igår var jag i vecka 5 (4+6) enligt fls uträknare... Men det är ju inte 100% säkerhet. Var det med morgonurin du testade?

Nej jag hade kissat några gånger innan. Har iaf en tid bokad på kk kl 15.15 idag. Som om det inte räckte med skit nu så gjorde min pojkvän precis slut med mig oxå. Kul att gå igenom allt det här själv
  • Jhalie

Nu har jag varit på kk. De såg inget alls på vul. Inget foster, ingen blödning, ingen utomkveds. Inget!

Gravtestet var positivt även där och de tog blodprover som det skickade akut. Så läkaren skulle ringa under kvällen och meddela hcg värdet. Om jag måste tillbaka på fredag och ta ett nytt eller om det var för lågt

Jobbig som fan är det nu.

• Jhalie

Jag tror jag är i v typ 6+5 om jag räknar från sista mens. Men jag fattar inte varför de inte såg nåt. Han klämde på magen från alla håll ocj gröta omkring med ultraljudspinnen överallt. Men inte ens blod eller utomkveds sa han. Mycket märkligt. Och varför visade gravtestet starkare idag? Får se vad hcg värdet låg på när han ringer om ett par timmar!!

• Jhalie

Nu har de ringt. Måste tillbaka imorn och ta nya prover och tillbaka på fredag för att nytt vul. Hon sa att värdena var lite förhöjda. Hcg var 800. Tyckte det lät lite dock Får se vad proverna visar imorn. Har inte gett upp helt än även om det är riktigt tungt. Speciellt att gå igenom ensam...

Svar på tråden BF Januari 2015