Inlägg från: Vicktess |Visa alla inlägg
  • Vicktess

BF Januari 2015

Hej på er!
    Fick mitt plus imorse!! hoppas det är ok att jag hänger med här. 
    Grattis till er alla Skrattande

• Vicktess
    Youwontremember skrev 2014-05-09 10:51:06 följande:
    Vad kul att det droppar in fler och fler smile1.gif När har ni BF Anjou2 och Vicktess? smile1.gif
    Jag har BF den 13 Januari om man räknar från senaste mensen Glad blir mitt första barn. Är tredje försöket nu....så hoppas verkligen det går vägen den här gången!
  • Vicktess
    Malin1985 skrev 2015-02-16 01:25:24 följande:

Igår kom, efter 49 timmars långt kämpande, vår bebis ut med kejsarsnitt! Bf +16. Och tur var väl det såhär i efterhand...det blev en "liten" kille på 5446 g ???? 53 cm

Helt välskapt och mår tipptopp!

Jag fick tyvärr den värsta mardrömsförlossningen med igångsättning som ej fungerade och slutade med kejsarsnitt! Är nu så pass mörbultad att jag inte kan hålla min fina son! ????

Men är ju toklycklig över vårt mycket fina och välskapta barn! ??

Grattis! :)

Vet hur det känns med att inte kunna hålla sin bebis efter förlossningen. Min förlossning var också värsta tänkbara...med en bebis som mådde dåligt i magen med hjärtljud som sjönk ner mot 20, slutade i kejsarsnitt med sövning då bedövningen inte tog som den skulle! Fick träffa min dotter efter fem timmar efter jag hade vaknat. Första dygnen hade jag så jäkla ont och var fortfarande chockad! Så tiden på BB blev inte riktigt som man tänkt sig.

Nu är hon snart två veckor gammal och sakta men säkert börjar man komma in i en vardag igen :) är bara glad att allt gick bra och att vår tös nu är frisk och kry!
Svar på tråden BF Januari 2015