BF Januari 2015
hoppar in här.plussade idqg :) bf blir 16.1 enligt sista mensen.har en tjej född 2010 och en kille född januari 2012.vi har massor pågång rutomkring med husbygge också så jag e också lite orolig får hur det ska gå ;)
hoppar in här.plussade idqg :) bf blir 16.1 enligt sista mensen.har en tjej född 2010 och en kille född januari 2012.vi har massor pågång rutomkring med husbygge också så jag e också lite orolig får hur det ska gå ;)
Längesen jag skrivit här nu.tiden har bara rusat iväg.Beräknat idag 9.1.har nog haft känningar men får se..varit ute med barnen och gått i djup snö.Mannen kom hem från jobbet å fråga om vi ska åka in snart..han e redo.dottern föddes på bf och sonen föddes 6dagar över.båda barnen har det börjar mellan 2-3 på natten och de är födda 8:49 och 8:55 så jag har väl en känsla av att det kanske blir på natten ;)Jag e redo nu..på samma gång e det vemodigt för det vs lixom den graviditeten och jag har sakta frimodigt att det e sista men ångrar mig nästan redan ;) ska man aldrig få uppleva det här igen då..