-
Håller tummen hårt för att hcg-halten ökat till imorgon! *kram*Nr 3 på G skrev 2014-06-04 08:22:47 följande:Var på gynakuten igår för att kolla upp mina blödningar som tyvärr har ökat och är som en riklig mens nu så jag tror att jag är i ett MF men läkaren ville inte säga något till 100% och kunde inte se något på VUL heller (är bara i v 6+1 enligt honom) så jag fick lämna blodprov och ska lämna ett nytt imorgon för att kolla om hcg-halten ökar eller minskar, har den minskat så är det ett MF har det ökat så ville han göra ett nytt VUL om 3 veckor så just nu tror jag på MF men lever på en liten strimma hopp
-
Hej! Jag har nog inte presenterat mig här i tråden utan mest smugit runt och kikat på andras inlägg. Jag är gravid i vecka 8+3 med bf 10/1, jag har en treårig son här hemma redan och har längtat efter ett syskon länge (vi hade försökt i mer än ett år nu när det äntligen tog sig). Jag har haft ett missfall tidigare ,innan jag fick min son, och jag är väldigt orolig för ännu ett.
Ska på KUB ultraljud den 25 juni men kände idag att jag inte klarar att vänta så länge (har inga graviditetssymptom, skitjobbigt!) så jag bokade in ett VUL privat till på måndag. -
Åh nej, så himla tråkigt att höra!Nr 3 på G skrev 2014-06-07 17:22:20 följande:Jaha då var MF nr 4 konstaterat
så med sorg i hjärtat lämnar jag er och önskar er alla lycka till
*stor kram*
-
Lycka till!Serahjay skrev 2014-06-10 06:19:05 följande:Åh så sjukt nervös nu! Ska på vul 8:30 för att se om det ligger en bebis där inne eller ej.
Hade ju lite blödningar och hittade inget foster för två veckor sen.
Men mår jätteilla och kräks och just nu hugger det i underlivet. Så hoppas där e nåt!
Uppdaterar sen med bild om jag kan! -