BF Januari 2015
Jag hakar på! Grattis till er alla :) Plussade i förrgår efter att ha försökt ca ett halvår. Detta är min andra graviditet, har en son på 2år. Vet inte när jag har bf men runt 15-20 jan.
Jag hakar på! Grattis till er alla :) Plussade i förrgår efter att ha försökt ca ett halvår. Detta är min andra graviditet, har en son på 2år. Vet inte när jag har bf men runt 15-20 jan.
Idag har jag lite mer ont i ländryggen/svanken än tidigare dagar, men inte lika ont i magen.. Usch så rädd för missfall även om jag vet att jag kände mycket i början av förra graviditeten oxå. Någon mer som känner av i ryggen?
snerkan, va olika det är. Känns som man mest hör att folk har foglossning mot slutet :)
Hur många barn har du?
snerkan: Okej. Beklagar att du behövde avsluta förra graviditeten :(
Jag har oxå en son född 2012, detta är min andra graviditet
Nu har jag ringt min barnmorska och ska dit på besök nästa måndag. Jag har haft väldigt oregelbunden mens sen vi började försöka få syskon i ungefär ett halvår sen.. Allt från 28-39 dagar har varit normalt.. Så jag är så nyfiken på vilken vecka jag är i. Senaste mensens första dag var iaf 9april och ett tydligt plus på Stickan måndag förra veckan.
Hmm hur fungerar det i fb grupp? Är den sluten?
Hmm.. Kan någon skicka en inbjudan om fb gruppen till mig? :) eller måste man vara vänner på fb först? :)
Jag är så glad att jag aldrig rökt och behövt sluta. Just nu vågar jag varken dricka kaffe eller äta mat som inte är vällagad. Är så sjukt nojjig över att nåt ska gå fel, vilket jag förstått är väldigt vanligt. Hejar på er alla och det ska bli underbart att följas åt.
Jag har redan sett magen ändras vilket känns sååå bra då jag inte direkt känner nåt annat. Kanske lite hugg i magen ibland, som sträckningar.
Jag hade önskat 2 år mellan mina barn men nu kommer det bli som tre bara för att de är födda 12 och 15, om man tänker på hur de kommer att gå i skolan, även om det bara kommer skilja 2år och 3månader. :/
Ligger inlagd nu i väntan på operation.
Tydligen utomkveds som de missat sist