Inlägg från: Jhalie |Visa alla inlägg
  • Jhalie

BF Januari 2015

Hej. Tänkte hoppa in här! Fick ingen mens och trodde det berodde på stress och annat skit. Tog flera tester som visade negativ, vilket jag räknat med eftersom jag har spiral. Men på bim +8 eller nåt tog jag ett till iaf som visade +. Enligt FL så har jag då bf 2/1- 15

• Jhalie

Usch, har börjat blöda lite. I går var det först lite rosa och sen på kvällen riktigt rött blod. Samma imorse. Inte mycket men ändå. Ringde bm och fick en tid 4 juni. Sa att det bara var att avvakt och se vad som händer Sjukt orolig nu.

• Jhalie
    Tingeliiiing skrev 2014-05-12 16:17:13 följande:
    Usch! Håller tummarna för stt det ska gå bra för dig trots blödningen! Behöver ju inte va nå dåligt! När jag väntade min andra son så stört blödde jag flera gånger mängder men bebis mådde bra! En frisk pojke fick jag o ingen kunde svara på vart blödningen kom ifrån! Lycka till

Ja jag har hört att man kan göra det. Men vad beror det på isf? Har aldrig blött en droppe med de andra tre barnen så är livrädd nu. Och att vänta så jäkla länge innan man får komma dit? Känns som en evighet bort. Har mensvärk hela tiden. Inget blod de sista timmarna dock.
  • Jhalie
    Tingeliiiing skrev 2014-05-12 20:34:41 följande:
    I mitt fall trodde dom det va en tvilling som stöttes ut av kroppen för på vul syntes en utsmetad fostersäck Förstår att du är rädd! Åk till gynakuten då? Det gjorde jag

Ja jag ska ringa 1177 så fort barnen sover tänkte jag. Har de öppet såhär dags?
  • Jhalie

Pratade precis med gynakuten och de tyckte att jag iaf skulle avvakta tills imorn. Om det inte blev värre, då kunde jag ringa igen under natten. Fy fan vad jobbigt detta är

• Jhalie

Hon sa att det är vanligt att man blöder och att det ändå inte går att se om det är missfall eller inte. Ta en värktablett och avvakta.

• Jhalie

Idag blöder jag ingenting och har inte ont. Än så länge. Hade tänkt ringa gyn nu på morgonen men får väl avvakta istället och hoppas blödningen slutat nu.

• Jhalie
    Tingeliiiing skrev 2014-05-13 08:27:39 följande:
    I vilket vecka är du? Jag hade ändå åkt till gynakuten om jag va du! Håller tummarna för dig!

V7. Tog precis ett gravtest som visar gravid men inte så starkt som kontrollstrecket... Antar att det är kört nu då...
Svar på tråden BF Januari 2015