Inlägg från: Anjou2 |Visa alla inlägg
  • Anjou2

BF Januari 2015

Hallå! :) fick mitt första super svaga plus igår morse, så när jag kom hem från jobbet testade jag igen (då digitalt) och ja jag är gravid !!! :) men kunde inte tro det så jag var tvungen att göra ett till test i morse och det stod fortfarande gravid :D :D
    5e försöket :D 

• Anjou2
    semlan24 skrev 2014-05-08 11:07:25 följande:
    Jag är nog yngst i den här tråden ;) blir 25 till sommarn. Har trots detta haft problem med att bli gravid (pco och ev endometrios) men på nåt mirakulöst sätt ändå lyckats.. Killen är 31 och vi har varit ett par i 4 år snart :) blir giftemål om några veckor också.

Jag är ju som sagt riktigt nojjig för missfall eftersom jag haft ett.. Var superädd när jag fick mensvärk i början men nu blir jag typ mer rädd när jag inte känner nåt.. Haha. Aldrig får det va helt bra :P
    jag är nog yngst ;) fyller 20 i sommar :) killen fyller 30 i höst :)
  • Anjou2
    Youwontremember skrev 2014-05-09 10:51:06 följande:
    Vad kul att det droppar in fler och fler smile1.gif När har ni BF Anjou2 och Vicktess? smile1.gif
    Beräknat på sista mensen har jag BF 11 januari Skrattande  första barnet för mig, men inte för sambon, han har en son på 6 år som verkligen längtat efter ett syskon! så det här är superspännande! Glad Hoppas det håller i sig! 5e försöket
  • Anjou2

Är totalt förvirrad... Har gjort 8 positiva tester varav två digitala... Och helt plötsligt idag var det lite blod på pappret och jag blev sjukt orolig... Så gjorde ett test när jag kom hem som visade inte gravid.... Åh nej vad aka jag tro? Har jag fått missfall nu eller? Inte mycket blid alls och väldigt ljusrosa... Känns så jävla tråkigt.. Vad ska jag göra?

/ En ledsen tjej

• Anjou2

Ja jag tänkte ta ett nytt test redan imorgon bitti och se om det kanske blir bättre.. Hoppas verkligen att det inte är något... Är i vecka 5+0 idag så det är ju väldigt tidigt ändå...

• Anjou2

Fortsatt blöda över natten och nu på morgonen... Inte super mycket som mens men lite i trosan.. Och testet nu på morgon visade negativt, antar att jag fått ett missfall. Får väl kolla så upp så allt kommit ut ordentligt :(

• Anjou2

Hallå skrev i den här tråden för ca 1 månad sen, fick plus på Stickan men fick sedan ett tidigt missfall, men nu så verkar det ha tagit sig igen :) så blir en februari bebis om det håller i sig den här gången :) :)

Svar på tråden BF Januari 2015