Jennie1 skrev 2014-05-01 14:22:54 följande:
Ja, det känns lite småskumt att ringa nu,vågar inte tro att det är sant. Men man får väl ringa nästa vecka, då borde jag vara inne på vecka 5 eller 6 enligt dom...
Nu har jag börjat få lite svagt illamående under tiden och en stund efter måltid, hoppas att det inte blir värre.
Men det värsta kommer vara att inte kunna berätta för nån på ett tag.
Vi har hyrt en stuga några stycken i helg och vanligtvis brukar man ju ta något att dricka, tror att många kommer misstänka något. Måste komma på en bra undanflykt, det är ju första maj idag så man får ju ljuga lite ;)
Några bra förslag på undanflykter?
Hehe, nä, som sagt, det tog lång tid för mig att fatta det förra gången.. Den här gången kan jag lättare acceptera och tro att det faktiskt kommer att växa ett litet barn i min kropp. Ska ringa dem imorgon redan tänkte jag, har lite specifika frågor om mediciner och annat som känns viktiga att ta upp i god tid.
Mådde sjukt illa sist, kräktes dagligen i två månaders tid, så jag räknar kallt med att den skiten drar igång om två veckor eller så. Bara att kämpa sig igenom, tyvärr! :(
Äh, säg att du inte vill dricka, börjar de spekulera så säg bara att du inte vill prata om det. Då har du varken sagt något ej heller förnekat!