BF Januari 2015
Halloj!
Bf 6/1 med en liten Hoppsan :)
Det blir mitt sjätte barn, sambons tredje!
De andra är födda -00, -03, -06 (mina sedan ett tidigare äktenskap) samt -11 och -13!
Halloj!
Bf 6/1 med en liten Hoppsan :)
Det blir mitt sjätte barn, sambons tredje!
De andra är födda -00, -03, -06 (mina sedan ett tidigare äktenskap) samt -11 och -13!
Mina barn har kommit så här i förhållande till bf: Första: -3 Andra: +1 Tredje: +14 (igångsättning) Fjärde: +7 Femte: +14 (igångsättning) Jag räknar kallt med att gå över! Jag har en del molvärk, men framför allt är jag galet jäkla trött!! Har förresten redan bokat KUB, så den 16 juni blir det ett första, daterande, ultraljud och blodprov.
Jag hade spaltat upp inlägget snyggt, men skriver från mobilen så det blev visst inte så snyggt när jag postade inlägget :P
Vi kommer att vänta tills efter KUB, så vi vet att allt är OK.
Har tid för daterande UL och blodprov den 16/6, och själva KUB-ultraljudet görs den 30/6.
Lite om mig. Snart 35, sambon är snart 40.
Jag hade tre barn med mig in i förhållandet. Vi väntar nu vårt tredje gemensamma, så mitt sjätte barn!
Vår första gemensamma föddes -11. Vi hade ett MA -12 (i v.11, som upptäcktes på KUB, dagen efter vi berättat för alla).
Andra gemensamma föddes -13. Vi hade ett MA i början av -14 också (v.9), så det har varit varannan gång för mig och sambon. Men denna gången ska det gå vägen! Vi kommer dock inte berätta för någon förrän efter KUB. Ska inte heller på inskrivning förrän därefter, så jag kommer vara i v.15-16 på inskrivningen (mitten av juli).
Hade första UL 16/6, då jag var i v.10+5
Dessvärre var bebisen motsvarande 8+5, och saknade hjärtaktivitet. Jag fick ta Mifegyne dagen efter, och ytterligare två dagar efter det Cytotec.
Mitt andra MA. Hade dessutom MF tidigare i år, så det verkar inte riktigt vilja bli någon mer bebis för oss. Kanske nästa gång? Lycka till alla, med era små januaribebisar.