Boken "Vaccinationer: risker och skador"
Att man inte vet hur vaccin fungerar???
Men det är sådant man missar när man som du bara hoppar in i tråden och anklagar, utan att ens ha läst tråden.
Ökad vaccinering mot just detta sedan ett antal år, och nu fler cancerfall än någonsin?!
Ska bli intressant om de kommer fram till vad det beror på...
Men att studera sambandet mellan vaccinet och den ökade cancerförekomsten är det troligen ingen som vill bekosta, och enligt vetenskapen så "finns" det ju inget samband sålänge det inte finns studier på det.
Titta på Sofias Änglar på 5:an just nu.
Önskar jag läst den boken tidigare. Skulle då aldrig vaccinerat mina barn någonsin. Min dotter fick sin 5 års-spruta och fick en biverkan som heter Steven Jonson syndrom. Dödligheten ligger på 30%. Hon fick 70% som brännskador i alla slemhinnor och hudkostym. Hon låg i respirator nedsövd 10 dagar.
Jag nätverkar med föräldrar i hela världen med vaccinskadade barn. Hon överlevde men blev blind på ena ögat och hörselnedsättning. Vacciner behöver ifrågasättas med all rätt.
"Nu har forskarna slagit hål på myten om att vacciner kan ge allergier".
Det slagkraftiga uttalandet, utifrån denna pyttelilla studie?!
www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2589537018300427%3Dihub
Och studier (oavsett storlek, kvalitet etc) som visar på risker med vaccinationer, får inte någon som helst uppmärksamhet?
Hela fenomenet är enormt intressant, men framförallt skrämmande.
"Nu har forskarna slagit hål på myten om att vacciner kan ge allergier".
Det slagkraftiga uttalandet, utifrån denna pyttelilla studie?!
www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2589537018300427%3Dihub
Och studier (oavsett storlek, kvalitet etc) som visar på risker med vaccinationer, får inte någon som helst uppmärksamhet?
Hela fenomenet är enormt intressant, men framförallt skrämmande.