Inlägg från: Bunny on speed |Visa alla inlägg
  • Bunny on speed

Boken "Vaccinationer: risker och skador"

Anonym (Vad pågår) skrev 2014-04-27 20:14:57 följande:
    Härligt att det finns fler som inte slukar allt med hull och hår!

Verkligen? Jag tycker nog många motståndare tycks sluka allt med hull och hår.
    Bunnies, it must be bunnies!
  • Bunny on speed

Mediciner kostar massor för Sverige eftersom vi har högkostnadsskyddet. Hur menar du att detta gagnar myndigheterna?

• Bunny on speed
    Anonym (helt rätt) skrev 2014-04-30 08:47:05 följande:
    Haha nu säger du ju emot dig själv! Först så skriver du att de under 1700-talet aldrig sett eller hört talas om vaccin, sedan skriver du att de räddades av vaccin?! Du måste ju hålla koll på dina egna lögner!

Tack för dagens första skratt! Alltid lika kul när folk låtsas vara tappade bakom en vagn.
  • Bunny on speed
    Anonym (Vad pågår) skrev 2014-04-30 08:51:54 följande:
    Ok, jag kan inte avgöra om Aischa menade att DNA skrivs om eller syftade på förändringar i DNA:t.

Men hela poängen är ju att vaccin har potential att förändra vårt DNA.

Om det är enbart dåliga förändringar, kommer vi troligen bli varse i framtiden.

Men tills dess kan du ju knappast säga helt säkert att det inte på något sätt är skadligt vare sig för vårt dna eller kroppen i stort, eller?

Precis som att jag inte kan säga att vaccin inte skyddar mot sjukdomar överhuvudtaget.
    Ja om det är som "ni" hävdar att vaccin orsakar autism så MÅSTE vaccinet ändra DNAt, eftersom vi vet att autism kan gå i arv. Simpel logik! Eller...? Kanske kan man inte bara anta saker?
  • Bunny on speed
    Anonym (Vad pågår) skrev 2014-04-30 09:05:31 följande:
    Jag har aldrig hävdat att vaccin kan orsaka autism.

Man kanske inte bara ska anta saker, eller?
    Notera "ni" inom citationstecken.
  • Bunny on speed
    Anonym (Vad pågår) skrev 2014-04-30 09:16:41 följande:
    Tror du eller tror du inte att vacciner kan orsaka skador och t.o.m dödsfall?
    Ja, jag tror (vet är väl mer korrekt ord) att biverkningar existerar. De flesta av dessa är dock lindriga. 
Svar på tråden Boken "Vaccinationer: risker och skador"