• Volt

Boken "Vaccinationer: risker och skador"

Anonym (helt rätt) skrev 2014-04-30 09:56:02 följande:
    Du kan ha hur många källor du än vill, det trumfar i alla fall aldrig SUNT FÖRNUFT!
    Jag tror du skämtar aprilo med oss
  • Volt
    Anonym (helt rätt) skrev 2014-04-30 10:16:33 följande:
    Var kom AIDS ifrån? Var kom HIV ifrån? Var kom Cancer ifrån? Var kom Autoimmuna sjukdommar ifrån?

Listan kan göras lång och alla har de en sak gemensamt, de fanns inte innan vi började vaccinera....
    Jag vägrar tro att du är på riktigt för såhär obildad kan inte en vuxen människa år 2014 vara. 
  • Volt
    Anonym (helt rätt) skrev 2014-04-30 10:36:15 följande:
    Bara för att du inte kan se de samband som så tydligt finns där behöver du inte komma med personangrepp. Det ligger något i det gamla uttrycket "Den som sa det han var det", och din egen bildning verkar ju vara rätt begränsad när det kommer till saker man inte kan läsa i böcker...............
    Så du menar alltså på fullaste allvar att cancer inte fanns innan vaccinet uppfanns? 
    Det är absolut inget fel på min bildning, jag vet t ex att smittkoppor har funnit i tusentals år. Cancer likaså. Så ja, jag väljer att tro att du skämtar. 
  • Volt
    Anonym (källor) skrev 2014-04-30 11:41:37 följande:
    Källa på detta tack.
    Anonym (Vad pågår) skrev 2014-04-30 11:44:24 följande:
    Jag har ingen enskild källa på det faktiskt. 
    Intressant.

• Volt
    Anonym (Vad pågår) skrev 2014-04-30 11:56:39 följande:
    Men du menar i princip att det inte ligger något alls i det? Att cancersjukdomarna inte alls har ökat? Och att inte vår miljö kan påverka vårt immunförsvar till det sämre eller till det bättre?
    Vad har det med vaccin att göra? 
  • Volt
    Anonym (Vad pågår) skrev 2014-04-30 12:23:07 följande:
    Det är ju det som är grejen, att du kan sitta och hävda att vaccin INTE har något som helst samband med cancer utan att visa på några källor/studier som bevisar att det inte har det? 

Varför kräver du då källor av mig, när det alltså inte finns något att motbevisa?
    Nu skrev du inte till mig men när man kommer med ett påstående är det kutym att kunna backa upp det med källor i en diskussion. 
    Bevisbördan ligger alltså på dig.
  • Volt
    puss skrev 2014-04-30 12:54:05 följande:

vilket mysigt resonemang. röda strumpr hjälper mot tigeranfall.
    Icke! Gula ska det vara! Hallo liksom...
  • Volt
    puss skrev 2014-04-30 13:18:11 följande:

aha! källa på det?
     Läste det i nån Hemmets journal härom året, eller var det kanske Hänt extra..hm.. Kommer inte ihåg. 
  • Volt
    Volt skrev 2014-04-30 13:19:53 följande:
     Läste det i nån Hemmets journal härom året, eller var det kanske Hänt extra..hm.. Kommer inte ihåg. 
    Nä, nu kom jag på det! Det var i en Ding ding värld!
Svar på tråden Boken "Vaccinationer: risker och skador"