Boken "Vaccinationer: risker och skador"
Har du någonsin läst en vetenskaplig artikel?
Har du verkligen varit nere och grävt på djupet någon gång, och verkligen kollat var all "fakta" kommer ifrån?
Och ja, jag är insatt i dessa sjukdomar som "man kan dö av". Det är skrämmande hur djupt det sitter att vi tror att friska, välmående barn kommer att dö så snart de drabbats av en av dessa sjukdomar. Och att vi vägrar tro att dagens onaturliga sjukdomar ((med onaturliga menar jag där vårt eget immunförsvar angriper oss, såsom astma, allergier, m.fl.) ens kan ha ett litet samband med de läkemedel/vacciner vi stoppar i oss i princip direkt efter födseln.
Jag sitter inte och säger rakt ut att man inte ska vaccinera egentligen, för så "långt" har jag inte kommit, ännu. Men jag tycker det är sjukt att vi sprutar läkemedel rakt in i systemet, utan att passera gå, och sen naivt tro att vi enbart blir friska av det?
Vaccin är läkemedel, tror du som enbart tror att vacciner är av godo att alla andra läkemedel är helt utan biverkningar också?
Varför blir man inte upplyst redan på BB om att man har ett val i detta, varför får man känslan av att det är obligatoriskt?
Vart har du som inte ens ifrågasätter detta fått din fasta övertygelse ifrån att man är totalt dum i huvudet om man ens börjar tveka om att vaccinera vidare?
Litar du blint på media utan att forska vidare vad alla dessa löpsedlar och kioskvältare verkligen grundar sig på?
Friska välmående mammor som väntade barn och fick röda hund, fick svårt funktioshindrade barn
Ja, friska välmående barn kunde av påssjuka bli döva och killar sterila
Jag är så gammal, så jag har haft klasskamrater som legat på intensivavdelningen pga mässlingen, i mitt närområde så bodde det 2-3 stycken ungdomar som fått men av påssjuka och röda hund.
Jag har träffat de som har svåra besvär efter polio
Min mamma har sett folk dö i Stelkramp
På 80-talet så dog ovaccinerade personer i en difteriepidemi.
Jag är så gammal så jag har sett saker med egna ögon