Fortsättningstråd för oss med BF i April 2014 med första barnet
Guppa skulle det ju stå haha
Guppa skulle det ju stå haha
Liv är inte jätteglad i sitt babygym, tror att det är för bleka färger för att hon ska gilla det. (Mumingym för typ 700kr) men h9n brukar ligga i soffan med ikeas sängmobil ovanför sig och skratta och stimma och stoja i nästan en timme. (Kostar då 29kr wuhu) hon ligger mest på mage på mig men tränar nacken då :) ganska stark faktiskt! Lägger henne korta stunder på magen i sängen eller i babygymmer någon gång om dagen. Hon är dock starkare i benen än nacken. Haha. Om man plockar upp henne så försöker hon alltid ställa sig upp. :P
Igår somnade Livan som en stock vid 19 och sen fick jag sovmata henne vid 2230 och sen fortsatte hon sova till halv fem? :P då flyttade jag över henne i vår säng, ammade och sen sov vi till halv 8! :D
Min korv var beräknad den 17e men kom den 23e :) Haha ja, dessa karlar! Min hjälper också bra till med bebis och hemma. Men skulle jag säga något eller försöka underlätta vad han gör genom att ge tips Så tjurar han ihop totalt och tror att jag kritiserar det han gör. Så börjar jag typ skratta för att han beter sog som 5, sen blir han ännu surare. Hahah :D totaly värt det dock. Efter ett tag så ber han om ursäkt. Men sen nösta gång är det lika igen. ;)
är det någon som märkt någon skillad i 'gnällighet' hos era bebisar vid 7 - 8 v? :P det kunde tydligen vara så att de blir gnälligare då de går genom någon fas. Livan har blivit ganska mycket gnälligare nu, utan någon egentlig anledning, alltså inte trött/hungrig/bajsig eller kissig. :P Livs BFF Katja märks det också rätt tydligt på, denna gnällfas ;)
Åh hade ju missat fortsättningstråden här!!!!