Fortsättningstråd för oss med BF i April 2014 med första barnet
Åh, tyckte lillen ville äta heeela tiden igår vilket inte alls varit vanligt sista veckorna... sen på kvällen insåg jag att de inte producerades tillräckligt med mjölk. Har varit dålig med feber och tydligen kan de påverka. Blev ersättning till nattmålet och nu finns det mjölk igen! Blev rädd att de skulle börja sina då jag verkligen gillar amningstunden! Skönt att han utan problem tar flaska och ersättningen ändå! :)
Noah sov för övrigt 7 timmar i natt, åt i 20 min och sov i nästan 2 timmar till (till kl 7...) jag fick dock inte mer än någon timme i stöten. Säker på att han var vaken kl 02.30 men somnade om. Verkar dock som han sov väldigt oroligt därefter och jag vaknade varje timme sen, förmodligen av diverse ljud från honom.. Vi samdover förresten, och sambon får ta soffan i vardagsrummet. Hur gör ni andra? Vi har gjort väldigt olika, från början sov han i sin egen säng, ibland i nestet och ibland i nestet i sin säng liksom. Får tyvärr inte plats med både mig, sambo och babynest i vår säng. Men nu ligger lilleman bara rakt upp och och ner i sängen på min sida :)