garin skrev 2014-07-20 22:42:13 följande:
En infektion eller inflammation i livmodern går inte precis obemärkt förbi, du borde då fått hög feber tror jag. Det borde inte komma såhär långt efter förlossningen heller.
Men å andra sidan kan man ju få infektioner av andra orsaker också. Och du känner din kropp bäst. Hurpass ont gör det?
Själv har jag igår och idag känt en form av smärta i magen som jag aldrig haft innan, men inte direkt mens eller äl-smärta utan högre upp. Känns som nervsmärta och sticker/pulserar några gånger och sen inget mer. Kommer då och då utan att jag gjort nåt särskilt..
Nej jag trodde ju inte heller att man kan missta sig på det men så läste jag en tråd om just inflammation i livmodern och tjejer som inte alls haft speciellt ont utan bara lite molande värk. Därför blir ja lite orolig över det. Har ju haft det så länge nu.
Vaknade nu igen med typ "mensvärk".
Ska bli uppringd efter 10 så får vi se vad de säger. Tycker de kunde kolla att det inte är nåt iaf. Är allt okej så är det ju lättare att gå runt o ha ont.
Misspethunia: Det gör inte jätteont utan är en molande värk som kommer o går i styrka. Sen känns magen uppblåst nertill.